צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

עיריית הרצליה החלה בחלוקת אלף מחשבים לילדים מעוטי יכולת

לקראת פתיחת שנת הלימודים מחר, עיריית הרצליה חילקה כבר 350 מחשבים ניידים לתלמידים, עבור הלמידה מרחוק, בעלות של 30 שקלים לשלוש שנים. משה פדלון אמר: "רכישת המחשבים היא חלק מהמתווה העירוני רחב ההיקף שלנו לערבות הדדית ותמיכה במשפחות שנקלעו למצוקה כלכלית"

פורסם בתאריך: 31.8.20 08:52

עיריית הרצליה החלה במבצע חלוקה של כאלף מחשבים לתלמידים בתיכונים וחטיבות שידם אינם משגת לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א. כ-350 מחשבים ניידים חולקו אתמול (ראשון), כחלק מההערכות ללמידה מרחוק. מחשבים ניידים ונייחים יחולקו גם למורים וגננות בעיר שידן אינה משגת. מי שיקבל מחשב יצטרך לשלם של כ-30 שקלים עבור שלוש שנים.

"משבר הקורונה חייב את העירייה להתמודד את המציאות החדשה ולהיערך לאתגר הלמידה מרחוק במערכת החינוך, מתוך הבנה כי הלימודים מהבית מחייבים כלים טכנולוגים לקיום הלימודים ולשמירת הקשר הרצית עם שאר והתלמידים והמורים", מסרו בעירייה. "בגל המגפה הראשון התברר כי ישנם תלמידים שאין להם מחשב בבית או שיש מחשב אחד למספר אחים ואחיות. כל תלמיד יקבל מחשב נייד, או נייח, למשך שלוש שנים תמורת סכום של פחות מ-30 שקלים".

עוד מסרו בעירייה: "אגף החינוך, בשיתוף פעולה עם בתי הספר, ערך מיפוי של התלמידים הזקוקים למחשבים אלה, ודואג בימים אלו לחיבורם לתשתיות האינטרנט ומבצע הדרכות לשימוש במחשבים. כמו כן הנחה ראש העיר לספק ילקוטי בית ספר וחולצות תלבושת אחידה לילדים שיד משפחותיהן אינה משגת. בנוסף, העירייה פרסמה קול קורא המזמין ספקיות ציוד מחשבים למכור מחשבים ניידים ונייחים במחירים מסובסדים לתלמידים, תושבי העיר".

ראש העירייה משה פדלון אמר: "רכישת המחשבים היא חלק מהמתווה העירוני רחב ההיקף שלנו לערבות הדדית ותמיכה במשפחות שנקלעו למצוקה כלכלית עקב משבר הקורונה, בהתאם למדיניות סבסוד הניצרך ולא סבסוד המיצרך".

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא ציין כי "עיריית הרצליה קשובה לצרכים של תושבי העיר ופועלת מתוך מחויבות להקצות משאבים רבים על מנת לאפשר קיום שיגרת לימודים, תוך דגש על שוויוניות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גרה בהרצליה ואני מתקשה לקנות לילדים שלי מחשב

    בעירייה הודיעו לי שרק המקורבים של ראש העיר מקבלים

  2. רחמים זאודה מס טלפון 0532455571

    אני גר בהרצליה מתקשה לקנות מחשבים לילדים
    שאני חולה ולא עובד אשמח האם אפשר לקבל תודה מראש
    22/8/2023

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר