צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

העירייה פתחה גנים עבור ילדי הצוותים הרפואיים ועובדי החינוך המיוחד

העירייה הסבה שבעה גני ילדים בעיר לקליטת הילדים, בגילאי שלוש עד שבע. בכל מסגרת לומדים עד שמונה ילדים

פורסם בתאריך: 23.9.20 13:01

עיריית הרצליה חזרה להפעיל, החל מאתמול, מסגרות לילדי עובדי מערכת הבריאות תושבי העיר ולילדי עובדי מערכת החינוך המיוחד. העירייה הסבה שבעה גני ילדים בעיר – ברבור, גורן, רקפת, אמנון ותמר, אגוז, צוקית ולוטוס – לקליטת הילדים, רובם בגילי שלוש עד שבע, כאשר בכל מסגרת לומדים עד שמונה ילדים ובסך הכל לומדים במסגרת התוכנית 54 ילדים. המסגרות יפעלו בימי ראשון עד חמישי בין השעות 16:00-7:30 וינוהלו על ידי צוותים מקצועיים מטעם העירייה שיעבירו לילדים תוכניות פדגוגיות מותאמות.

"הפעילויות יבוצעו תוך הקפדה על היגיינה אישית וסביבתית, אוורור המתחמים ושמירה על מרווח של שני מטרים בין האנשים", מסרה העירייה, "הגנים יצוידו בסבונים, מגבות נייר, חבילות מגבוני אקונומיקה, כפפות, אלכוג'ל ומסיכות כירורגיות לשמירה על בריאות המשתתפים. צוותי הגנים יעברו מדידת חום מדי בוקר והם יוודאו כי ההורים בדקו את החום של ילדיהם".

ראש העירייה משה פדלון אמר שהעירייה פתחה את המסגרת עבור ילדי הצוותים הרפואיים "כדי שהוריהם ימשיכו במלחמה המתמשכת בנגיף הקורונה". ממלאת מקומו וסגניתו הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "אני גאה ושמחה שעיריית הרצליה היא שוב בין הראשונות לפתוח מסגרות לילדי מערכת הבריאות, שרתומה למאבק העיקש בקורונה". מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא אמר: "פתיחת המסגרות לילדי מערכת הבריאות מבוצעת בתיאום מלא עם כל הגורמים הרשמיים ותוך הירתמות של כל אגפי העירייה על מנת לספק מענה מלא ובטוח לילדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר