המנהלת הנכנסת של בית הספר לב טוב בהרצליה, מירי לוי
המנהלת הנכנסת של בית הספר לב טוב בהרצליה, מירי לוי

בהצלחה: מנהלת חדשה לבית הספר לב טוב בהרצליה

מירי לוי שימשה כסגנית מנהל בבית הספר שמיר בחולון והיא בעלת תואר ראשון בהוראת ספרות ומקרא ותואר שני בתקשוב בלמידה. היא תחליף את אביטל מרגלית שניהלה את בית הספר בשמונה השנים האחרונות

פורסם בתאריך: 9.11.20 11:43

מירי לוי נבחרה לתפקיד מנהלת בית הספר היסודי לב טוב בהרצליה. כך הודיעה היום העירייה. היא תחליף בתפקיד את אביטל מרגלית, שניהלה את בית הספר בשמונה השנים האחרונות.

לוי, בת 47, היא בעלת 14 ניסיון בהוראה וחינוך. היא לימדה בבית הספר היסודי על שם יצחק שמיר בחולון ושימשה כמחנכת כיתה, רכזת תקשוב, רכזת שכבה, רכזת בטחון, סגנית מנהל וחברה בצוות הניהול. היא בעלת תואר ראשון בהוראת ספרות ומקרא בחטיבה וביסודי ממכללת לוינסקי ובעלת תואר שני בתחום התקשוב בלמידה, מהמרכז ללימודים אקדמיים.

המנהלת הפורשת מרגלית זכתה בפרס מנהלת מצטיינת של מחוז תל אביב במשרד החינוך. "היא הובילה את בית הספר לב טוב להישגים פדגוגיים וערכיים מרשימים, כאשר לאורך השנים בנתה צוות של מורים מחויב, לומד ומקצועי שיחד איתה מינף את בית הספר ללמידה חדשנית ולהישגים לימודיים מרשימים", נמסר בהודעת העירייה.

אביטל מרגלית. צילום באדיבות העירייה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חנה

    הישגים בהשכלה ותארים שונים ומשונים, לא בהכרח מעידים על תבונה ורגישות.. חכמת וניסיום חיים הם מעל הכל קודם כל! אח"כ כל שאר הרושם החיצוני..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר