חברי ועד הגנים מימין לשמאל: רחלי ויינר, מעיין אבימאיר, רפי לוי, עופרי בורנשטיין ורעות הרץ
חברי ועד הגנים מימין לשמאל: רחלי ויינר, מעיין אבימאיר, רפי לוי, עופרי בורנשטיין ורעות הרץ

נציגי גנים חדשים נבחרו להנהגת ההורים בהרצליה. מה התוכניות שלהם?

רעות הרץ, מעיין אבימאיר, עופרי בורנשטיין, רחלי ויינר ורפי לוי מונו לתפקיד. על הפרק: מכרז צהרונים חדש, שיפוצים בגנים והקמת גנים חדשים

פורסם בתאריך: 11.11.20 08:38

חמישה נציגים מונו לנציגות ועד הגנים של הנהגת ההורים העירונית: רעות הרץ, אם לשלושה מהרצליה ב' (גן ירדן), מעיין אבימאיר, אם לשניים משכונת ויצמן/הנדיב (גן כוכב), עופרי בורנשטיין, אם לשניים מנווה עמל (גן ציפורן), רחלי ויינר, אם לארבעה מהרצליה פיתוח (גן אורות) ורפי לוי, אב לשלושה מהרצליה הצעירה (מגן אייל). ארבעה מתוך חמשת הנציגים שנבחרו היו בוועד גם בשנת הלימודים אשתקד והנציגה החדשה שהצטרפה היא רעות הרץ. הנציגים האלה היו היחידים שהגישו מועמדות עד למועד סגירת הגשת המועמדות ביום חמישי, ולכן לפי תקנון הבחירות והחלטת ועדת הבחירות, הוחלט כי לא ייערכו בחירות והמועמדים הפכו לנבחרים.

"השנה האחרונה הייתה מאתגרת ביותר", מסכמים נציגי ועד הגנים את השנה אשתקד, "היא כללה התמודדות עם משבר הקורונה בגני הילדים, ובתוך כך עם לימודים בקפסולות, מעבר לחמישה ימי לימוד, גנים שנכנסו במלואם לבידוד, החזרי כספי הורים שנאלצו להתמודד עם תקופה כלכלית לא פשוטה מהצהרונים ומסגרת הבוקר, בעיות שונות מול מסגרות היול"א – כמו מניעת איחודים וחילופי צוותים ועוד".

מהם היעדים והתוכניות שלכם השנה?

"בשנה הקרובה שם לעצמו הוועד להמשיך את הקשר ושיתופי הפעולה שנרקמו בין כלל הגורמים ברשות ובייחוד במחלקת החינוך לגיל הרך, לסייע לתקופה המורכבת הזו לעבור בצורה הטובה ביותר עבור ילדינו, להתקדם עם מכרז הצהרונים חדש אשר יביא לשיפור משמעותי בהתנהלות מסגרות היול"א בעיר, ליווי מכרז מזון ושמירה על רמתו הגבוהה בעיר, קידום שיפוצים והקמת גנים חדשים ועוד מגוון רחב של נושאים אותם בכוונתנו לקדם בשיתוף פעולה מלא עם ועדי הגנים השונים בעיר".

לסיכום אמרו נציגי ועד הגנים: "כולנו שמחים ונרגשים להמשיך לשתף פעולה עם העירייה על מנת לשפר ולקדם את צרכי ילדינו. אנחנו מאמינים כי דווקא בימים אלו, הנוכחות שלנו בכל זירה ובכל תהליך קבלת ההחלטות קריטי כדי לוודא שכל המאמצים נעשים וילדינו בגנים זוכים לקבל את הטוב ביותר".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית זיו עומר אמר לצומת השרון: "אני שמח על האמון אשר קיבלו חברי הנהגת ההורים. בשנה האחרונה עבדו כלל חברי ההנהגה ובמיוחד חברי הנהגת הגנים קשה מאוד בסביבה משתנה תדירות. הקשר הטוב של הנהגת הגנים עם הצוותים החינוכיים ועם גורמי עירייה שונים ובמיוחד עם אגף החינוך, מהווה קרקע פוריה לשיתוף פעולה, העלאת רעיונות והפריה הדדית. חברי ההנהגה הנבחרת כבר החלו לעבוד ובימים הקרובים מגבשים תכנית עבודה לשנתיים הקרובות. הצלחתם – הצלחתנו!"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר