בית הספר גורדון. צילום שמוליק ניסים

העירייה הודיעה: כל צהרוני כיתות ג' יפתחו כרגיל, החל ממחר

מוקדם יותר הודיעה העירייה שהצהרונים יפעלו רק תוך שמירה על אותן קפסולות מלימודי הבוקר, ושלא תתקיים פעילות בכיתות צהרון שבהן פחות מ-12 ילדים. בדקות האחרונות הודיע מנהל אגף החינוך על ביטול ההחלטה

פורסם בתאריך: 24.11.20 10:11

לאחר פרסום הכתבה הבוקר בצומת השרון על הפסקת הפעילות של צהרוני כיתות ג' בבתי ספר רבים בהרצליה, הודיעה העירייה בדקות האחרונות להורי תלמידי כיתות ג' שנרשמו לצהרונים כי כל הצהרונים יחזרו לפעילות מחר. זאת לאחר שהעירייה החליטה מוקדם יותר, בניגוד לתקנות הקורונה החדשות שפרסם משרד המשפטים, שהצהרונים יפעלו רק תוך שמירה על אותן קפסולות מלימודי הבוקר ולא תתקיים פעילות בכיתות צהרון שבהן פחות מ-12 ילדים. "התקנות החדשות התפרסמו רק הבוקר ושינינו את ההחלטה בהתאם", הסביר גורם בעירייה.


קיראו את הידיעה הקודמת:

ההורים בבעיה: עיריית הרצליה ביטלה צהרוני כיתות ג' בבתי ספר רבים בעיר


בהודעה שנשלחה להורים מראש אגף החינוך בעירייה ד"ר יעקב נחום נכתב: "הורים יקרים, לאחר שבוע של חוסר בהירות משפטית לגבי חוקיות האיחוד של קבוצות צהרון בשכבת כיתות ג', אנו שמחים לבשר כי פורסמו הבוקר 'תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש'. על פי התקנות ניתן לאחד עד שלוש קבוצות בשכבת ג'. על כן, הנחתי את מפעילי הצהרונים לחזור ולהפעיל את הצהרונים בשכבת ג' במתכונת שהייתה מתחילת השנה החל ממחר. מאחל לכולכם ימים בריאים".

אמא לתלמידה בכיתה ג' בבית הספר יוחנני שרשומה לצהרון אמרה לצומת השרון לאחר קבלת ההודעה: "זאת הודעה משמחת מאוד שהורידה לי אבן מהלב. אני שמחה מאוד שבסוף ההחלטה שונתה והעירייה החליטה לבוא לקראתנו. יחד עם זאת, חבל שצריך היה להילחם על כך וחבל שהילדים, כמונו, עברו עוד רכבת הרים מלחיצה לשווא ומפעילי הצהרונים גם טולטלו לחינם. כולי תקווה שבהחלטות עתידיות תעשה חשיבה מעמיקה המחוברת לקהל היעד מבעוד מועד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר