צילום אילוסטרציה

העירייה והנהגת ההורים: למרות הפרסומים תלמידי ה'-י"ב בהרצליה ילמדו מרחוק

ב-ynet פורסם שהלימודים לא יתקיימו בערים המוגדרות כתומות ואדומות לפי מפת הרמזור של 17 בדצמבר, אז הוגדרה הרצליה צהובה. יו"ר הנהגת ההורים: "הצוותים החינוכיים אינם משחק ולא יכולים לשנות מסלול בשעה 22:30"

פורסם בתאריך: 28.12.20 23:14

תלמידי כיתות ה'-י"ב בהרצליה לא יגיעו מחר (שלישי) לבית הספר וילמדו מרחוק. כך מבהירים בעירייה ובהנהגת ההורים בעקבות הפרסום ב-ynet הערב, לפיו הלימודים לא יתקיימו בערים המוגדרות כתומות ואדומות לפי מפת הרמזור של 17 בדצמבר, אז הוגדרה הרצליה צהובה. זאת, לפי הפרסום, בגלל שאישור השרים למפת הרמזור המעודכנת ייכנס לתוקף רק ביום רביעי.

"לאור העובדה שלא קיבלנו שום הודעה פורמלית, פרט לעדכון ב ynet, סוכם כי אנו נמשיך לפעול כמתוכנן, כעיר כתומה, ומחר לא יתקיימו לימודים מכיתות ה' ואילך, בדיוק על פי המתוכנת שאושרה היום", מסרו בעירייה. יו"ר הנהגת ההורים העירונית זיו עומר הבהיר: "למרות הפרסומים ב-ynet, הצוותים החינוכיים אינם משחק ולא יכולים לשנות מסלול בשעה 22:30. ביום שלישי הלימודים לילדי ה'-י"ב יתקיימו מרחוק. במהלך היום ייבחנו שוב הדברים בהתאם לעדכונים המשתנים מדי מספר שעות".

מוקדם יותר היום הורה משרד החינוך לא לקיים לימודים בעיר לתלמידי ה'-י"ב בעקבות הפיכתה של הרצליה לעיר כתומה לפי מודל הרמזור. בהודעות שנשלחו בצהריים להורי תלמידי השכבות האלה מהנהגת ההורים העירונית נמסר: "הרצליה הפכה רשמית לעיר כתומה. המשמעויות: הלימודים בגני הילדים ובכיתות א'-ד' יתקיימו במתכונת הרגילה; מסגרות החינוך המיוחד, מסגרות של ילדים ונוער בסיכון ופנימיות ימשיכו לפעול כרגיל (כולל כיתות חינוך מיוחד, שח"ר, קידום נוער, דרך הגלים); כיתות ה'-י"ב: לימודים יתקיימו מרחוק".

לפי נתונים שפרסם היום (שני) משרד הבריאות, ציון הרמזור של הרצליה הוא 6.1, בדומה לאתמול, כשעיר כתומה מוגדרת ככזו שקיבלה את הציון שבין 6 ל-7.5. מספר החולים הפעילים בהרצליה עומד נכון להיום על 195 לעומת 196 אתמול ו-190 ביום שבת. שיעור הבדיקות החיוביות בהרצליה עומד על שלושה אחוז, בדומה לאתמול, ובממוצע יש בעיר 12.9 חולים לכל 10,000 תושבים לעומת 13.4 אתמול.

עשר השכונות בהרצליה שבהן מספר החולים הגדול ביותר:

מרכז העיר – 45
הרצליה פיתוח – 38
נווה עמל – 29
הרצליה ב' – 16
הרצליה הירוקה – 14
נווה ישראל – 13
שכונת ויצמן – 11
הרצליה הצעירה – 7
גני הרצליה – 7
גן רש"ל – 6


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר