בית ספר ברנר. צילום: מארה יסייב
בית ספר ברנר. צילום: מארה יסייב

המנהלת החדשה של לב-טוב נכנסת היום לתפקיד. מנהל ברנר עוזב מסיבות אישיות

ביום חמישי התקיימה מסיבת פרידה ממנהלת לב-טוב אביטל מרגלית שפרשה לגמלאות. מחליפה אותה מירי לוי. את מנהל ברנר יורי קדר תחליף ב-10 בינואר יפעת צאיג מבית הספר בן צבי

פורסם בתאריך: 3.1.21 10:04

לאחר שנה בתפקיד יורי קדר, מנהל בית הספר היסודי ברנר בהרצליה, עוזב את תפקידו מסיבות אישיות. החל מ-10 בינואר תחליף אותו יפעת צאיג, מצוות הניהול וההוראה בבית הספר בן צבי בעיר.

קדר, בן 52, נשוי ואב לשלושה, גר כיום בתל אביב וגדל בקיבוץ מעוז חיים. הוא בעל תואר ראשון במזרח תיכון ותואר שני במדיניות ציבורית ותוכנית להכשרת מנהלים "אבני ראשה". שירת בקבע במשך 26 שנים בצה"ל בתפקידי פיקוד, הדרכה ומטה. הוא פרש מצה"ל בינואר 2013 ועשה הסבה להוראה ועבד בתור מורה להיסטוריה ומחנך בתיכון. בשלוש השנים האחרונות היה מנהל של שכבות י'-יב' בתיכון עירוני י"ד בתל אביב.

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר ברנר, רותם לוין, אמר ל"צומת השרון": "בתחילת שנת הלימודים הקודמת, לאחר פרישת המנהלת והסגנית הקודמות, יורי קדר הגיע לנהל את בית הספר ברנר. מפגישתנו הראשונה ראיתי אדם ערכי, אוהב אדם אשר ינק חינוך מבית ורואה בכך שליחות ודרך חיים. לאחר שנה אחת בלבד של למידת והכרת השטח, הקהילה ובניית הצוות, נטרפו הקלפים בעקבות הקורונה. אנחנו ההורים שמחנו לראות שעומד מולנו אדם ערכי שרואה את טובת הילדים לנגד עיניו תמיד. מסיבות אישיות יורי מסיים את תפקידו ובהזדמנות זו אאחל בהצלחה למחליפה יפעת צאיג. אני רוצה לאחל בשמי ובשם ההורים והילדים הצלחה רבה בהמשך ליורי, להודות על ההשקעה והעשייה ובתקווה שדרכנו יצטלבו בהמשך".

גם מנהלת בית הספר לב טוב אביטל מרגלית, שניהלה את בית הספר בשמונה השנים האחרונות, עוזבת את בית הספר ופורשת לגמלאות. ביום חמישי התקיימה בבית הספר מסיבת פרידה ממרגלית. היום (ראשון) תיכנס לתפקיד המנהלת החדשה מירי לוי. לוי, בת 47, היא בעלת 14 ניסיון בהוראה וחינוך. היא לימדה בבית הספר היסודי על שם יצחק שמיר בחולון ושימשה כמחנכת כיתה, רכזת תקשוב, רכזת שכבה, רכזת בטחון, סגנית מנהל וחברה בצוות הניהול. היא בעלת תואר ראשון בהוראת ספרות ומקרא בחטיבה וביסודי ממכללת לוינסקי ובעלת תואר שני בתחום התקשוב בלמידה, מהמרכז ללימודים אקדמיים.

הפרידה מאביטל מרגלית. צילום שירה ברקן והלן וינוקור

מהנהגת ההורים של בית הספר נמסר: "הנהגת ההורים, ההורים וכל תלמידי בית הספר לב טוב מודים לאביטל מרגלית על תשע שנים מופלאות של עשייה, דאגה, חדשנות והמון אהבה. חותמה של אביטל בבית הספר ישאר לשנים ארוכות. אנחנו מאחלים לה המון הצלחה בהמשך הדרך ובהזדמנות זו רוצים לאחל הרבה הצלחה למירי לוי המנהלת הנכנסת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר