המעבדה בתיכון הנדסאים

מתחם רובוטיקה חדשני הוקם בתיכון הנדסאים

המתחם בשטח של כ-180 מ"ר כולל מרכז לפיתוח, תכנון וחקר, שטח אימונים לרובוטים ובמקום יותקנו גם מדפסות תלת מימד לייצור עצמי של חלקי הרובוטים

פורסם בתאריך: 25.1.21 11:53

הקמתו של מתחם רובוטיקה חדשני, בו שולבה גם מעבדה לבניית רובוטים מהמתקדמות ביותר בארץ, נשלמת בימים אלה בתיכון להנדסאים בהרצליה, בהשקעה של כ-100 אלף שקלים. המתחם, הממוקם בצמוד לבית הספר, משתרע על כ-180 מ"ר וכולל מרכז לפיתוח, תכנון וחקר בתחום לימודי הרובוטיקה וכן שטח אימונים לרובוטים. במקום יותקנו גם עמדות מיחשוב לביצוע תכנון, תכנות, וביצוע סימולציות לרובוטים, כולל ארבע מדפסות תלת מימד לייצור עצמי של חלקי הרובוטים.
בתיכון הנדסאים, שהפך לשש שנתי, לומדים תלמידים משכבה ז' עד י"ב ופועלות בו כ-14 קבוצות רובוטיקה בכל הרצף השש שנתי בקטגוריות השונות: 12 קבוצות FLL בכיתות ז' עד ט', קבוצת FTC בשכבה י', קבוצת FRC בשכבות י"א-י"ב.
המתחם החדשני נבנה בהתאם לצרכי תלמידי הרובוטיקה בעבודה משותפת של אגף החינוך, אגף תב"ל והאדריכל יובל רגב, עם הנהלת בית הספר. תיכון שש שנתי הנדסאים החל בהפעלת תכניות הרובוטיקה לפני כ-14 שנים והקבוצות של בית הספר זכו לאורך השנים בפרסים יוקרתיים תוך שהן מייצגות את ישראל והעיר הרצליה בתחרויות בינלאומיות.
ראש העירייה משה פדלון אמר: "עיריית הרצליה פועלת לקידום לימודי המדע והטכנולוגיה ומשקיעה בכך משאבים רבים. המתחם החדשני יאפשר לתלמידים לממש את יכולותיהם הגבוהות ולתרום לתעשיית ההיי טק הישראלית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר