קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

החזרה ללימודים בהרצליה: פדלון מחייב מורים שלא חוסנו בבדיקת קורונה

צבע הרמזור של הרצליה צהוב כך שמחר יחזרו ללימודים תלמידי הגנים וכיתות א'-ב'. שאר התלמידים אמורים לחזור בהדרגה בשתי הפעימות הבאות. ראש העירייה דורש ממורים שסירבו להתחסן להגיע לבית הספר עם בדיקת קורונה שלילית

פורסם בתאריך: 10.2.21 15:14

אמש (שלישי), אישרו השרים את חידוש הלימודים החל ממחר, יום חמישי. על פי המתווה של משרד הבריאות, ההחזרה ללמידה תהיה הדרגתית על פי פעימות.
על פי ציון הרמזור, הרצליה היא צהובה ולכן הלימודים מחר ייפתחו על פי התוכנית החדשה. אתמול בישיבת מועצת העיר הכריז ראש העירייה משה פדלון שמתוקף מחוייבותו לבריאות הציבור בכלל, וילד העיר בפרט, הוא קורא לכל המורים, הגננות והצוותים החינוכיים להתחסן. הוא הודיע כי מורים שיסרבו להתחסן יחויבו להגיע לבתי הספר עם אישור שהם עברו בדיקת קורונה ואינם חולים.

מתווה משרד החינוך:

על פי המתווה שפורסם, בפעימה הראשונה – יחזרו ללמידה בחמישי הקרוב גנים וכיתות א'- ד' בערים ירוקות וצהובות. בערים כתומות גבוליות עם ציון 6.5 ומטה, שבהן אחוז המחוסנים בשתי המנות בקרב גילאי 50 פלוס הוא למעלה מ-70 אחוז. בשאר היישובים יותרו פעילויות חינוכיות בשטח פתוח של עד 10 אנשים (כולל מורה). יינתן תעדוף לביצוע תכנית מגן חינוך – בדיקות קורונה בקרב תלמידי בית הספר, עבור ערים כתומות גבוליות.
הפעימה השנייה מתוכננת ליום ראשון ה-21.2.21, ובה אמורים להצטרף תלמידי כיתות ה'- ו' וכיתות י"א- י"ב בערים ירוקות וצהובות וכן בערים כתומות גבוליות עם למעלה מ- 70% מחוסנים, גם במקרה הזה יינתן תעדוף לביצוע תוכנית מגן חינוך.
הפעימה השלישית מתוכננת ליום ראשון ה-7.3.21, אז יחזרו תלמידי כיתות ז'- י' בערים ירוקות וצהובות ובערים כתומות עם למעלה מ- 70% מתחסנים.
# # #
הלמידה בגני הילדים באזורים ירוקים, צהובים ובחלק מהאזורים הכתומים תתקיים בהתאם למערכת השעות הרגילה לאורך שישה ימים בשבוע. צהרוני גני הילדים יפעלו חמישה ימים בשבוע, בצוותים קבועים ובקבוצות קבועות (ילדים משלוש כיתות גן לכל היותר, עד 28 תלמידים בקבוצה). בעירייה ציינו כי הגנים יפעלו בשלב זה במשך שישה ימים אך בקרוב יתקיים דיון בנושא.
בכיתות א'-ב': הלמידה תתקיים בכיתות מלאות לאורך 5 ימים בשבוע למשך 5 שעות ביום. צהרוני כיתות א'-ב': יפעלו חמישה ימים בשבוע, בקבוצות קבועות ובצוותים קבועים.
בכיתות ג'-ד': הלימודים יתקיימו בקבוצות קבועות (עד 20 תלמידים בקבוצה) לאורך חמישה ימים בשבוע למשך 5 שעות ביום.
בכיתות ה'-י"ב: הלימודים ימשיכו להתקיים במתכונת של למידה מרחוק.
מעבר בין קבוצות לימוד:
בכיתות א'-ב' מורה יוכל ללמד תוך מעבר בין שלוש קבוצות אורגניות קבועות, לכל היותר.
בכיתות ג'-ד' מורה יוכל ללמד תוך מעבר בין ארבע קבוצות אורגניות קבועות, לכל היותר.
מפגשים בשטח פתוח – בכל האזורים, בכל הצבעים ובכל הגילים: בגני הילדים, בבתי ספר היסודיים והעל יסודיים (כולל בכיתות ה'-י"ב) ניתן לקיים מפגשים בשטח פתוח בקבוצה של 9 תלמידים ומורה לכל היותר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר