הגננת יעל סיידון בירקנפלד וההפתעה שחילקה לילדים צילום דוברות העירייה

צפו: הגננת שהתחפשה לשליחה של וולט והביאה הפתעה לילדים המבודדים

ילדי גן ברבור נכנסו לבידוד, הגננת כבר בעלת תו ירוק אז היא ניצלה את זה כדי להפתיע אותם בתחפושת מקורית עם ערכה של פיצה | צפו בסרטנים

פורסם בתאריך: 4.3.21 18:14

אמנם פורים חלף, אבל זה לא מנע מיעל סיידון בירקנפלד, גננת גן 'ברבור' בעיר, להתחפש לשליחת wolt, לעבור בבתיהם של כל 31 ילדי הגן שנמצאים בבידוד ולהניח להם על מפתן הדלת מגש עם ערכה להכנת פיצה ביתית. ילדי הגן נכנסו לבידוד בשל חשיפה למאומת לקורונה, ובזכות העובדה שיעל הגננת מחוסנת ובעלת ׳תו ירוק׳, ובנוסף לכך נבדקה ויצאה שלילית והיא לא מחויבת בבידוד, היא יכלה לצאת ולהיפגש עם הילדים מרחוק. הילדים וההורים התרגשו מהמחווה הלא שגרתית וסיפרו שמדובר בגננת מדהימה שגם כשהגן סגור היא דואגת לילדים.

"הכל התחיל ביוזמה שלי עם המפקחת שלי שרון שוורץ לעידוד גננות שנכנסות לבידוד. כל פעם שגננת מהרצליה נכנסה לבידוד, כל גננות הרצליה לקחו חלק ואפו ושלחו לה מוצרים אותם הניחו בפתח הדלת של אותה גננת", מספרת יעל. "השבוע הגן שלי נכנס לבידוד בגלל ילדה מאומתת וחשבתי מה אני עושה כדי לעודד את הילדים. אני מחוסנת פעמיים ושלילית לקורונה וזו הייתה הזדמנות לתת לילדים. חשבתי על דרך יצירתית ובימים אלה כשכולם בבידוד וההורים עובדים, מזמינים משלוח, אז התחפשתי לשליחה. חשבתי מה אני יכולה להביא להם שיעסיק אותם והחלטתי על ערכת להכנת פיצה, כולל כל המצרכים ודף שמסביר את כל השלבים". יעל שלחה הודעה לילדים ולהורים שהיא תגיע על מנת לשמח אותם. "אמרתי להם שלצערי לא אוכל להתקרב ולחבק אותם בגלל הבידוד, אבל אני מגיעה לשמח. עברתי בית בית, דפקתי בדלת והם מאוד התרגשו. התגובות היו מקסימות. הילדים התרגשו והתלהבו. ההורים נתנו לילדים לפתוח את הדלת והיה להם מוזר לראות אותי. הם שלחו לי תמונות של התוצאות ושל מה שהכינו ושמחו ומאוד פרגנו. אני יודעת שאני לא היחידה ויש עוד גננות שעושות את המחווה המקסימה הזו ועוברות בית בית ונותנות מעצמן ודואגות שהילדים יהיו שמחים ומאושרים גם בימים כאלה. בכל הדבר המדהים הזה יש לי תמיכה מהצוות שלי: מורן, מירי וברכה, שתמיד מעודדות ומפרגנות והן חלק מההצלחה שלי".

הגננת יעל סיידון בירקנפלד מחופשת לשליחה של וולט צילום באדיבות העירייה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר