חטיבת סמדר. צילום עזרא לוי

בעקבות מסיבת פורים וילדים מאומתים: תלמידי שכבת ח' בחטיבת סמדר חזרו לזום

בנסיבה בה השתתפו עשרות תלמידים, חלקם ככל הנראה גם מבתי ספר אחרים נכחה חולה מאומתת ובעקבות זאת נמצאו לפחות שני תלמידים כחיוביים לקורונה. מנהלת בית הספר כתבה להורים: "מקווים שנחזור להיפגש כבר בימים הקרובים"

פורסם בתאריך: 10.3.21 08:03

תלמידי שכבת ח' בחטיבת סמדר בהרצליה חזרו ללמוד בזום למשך מספר ימים. זאת בעקבות נוכחות של חולה מאומתת במסיבת פורים, כאשר עד עתה נמצאו שני תלמידים נוספים כחיובייים לקורונה. ההחלטה התקבלה בעקבות בקשת ההורים ובשיתוף עם הנהלת בית הספר. בהודעה ששלחה השבוע להורים מנהלת בית הספר, רבקה שמש, היא כתבה: "הקורונה מציבה בפנינו, שוב ושוב אתגרים ודילמות. בשכבת ח' מספר תלמידים נחשפו לחולה מאומתת, 2 תלמידים חיוביים לקורונה, אחרים שליליים ובהתאם להנחיות נמצאים בבידוד. ההורים והתלמידים משתפים ומעדכנים ואנו מאחלים להם בריאות שלמה. מתוך דאגה לבריאות תלמידי ביה"ס, צוות ביה"ס והקהילה בתוכה אנו פועלים, ובעצה אחת עם הפיקוח, אנחנו בוחרים שלא להסתכן ולא להגיע מחר לביה"ס. (הלימודים יתקיימו בזום. מערכת השעות ללמידה מרחוק תשלח בהקדם), מקווים שנחזור להיפגש כבר בימים הקרובים".
אחד ההורים אמר: "בפורים נערכה מסיבה בבית פרטי ובימים האחרונים התברר לנו שמספר תלמידים מהשכבה שהיו במסיבה מאומתים. למרות ניסיונות לברר, אנחנו לא באמת יודעים אלו ילדים היו במסיבה וההורים שלהם לא מוכנים לחשוף את שמם. פנינו לבית הספר בבקשה להחזיר את הלמידה לזום, כי יש חשש גדול אצל ההורים, שאולי יש ילדים נוספים שהיו במסיבה ונדבקו. להבנתי היו במסיבה למעלה מ-40 ילדים, חלקם גם מבתי ספר אחרים. אתמול קיבלנו הודעה שכרגע הם חוזרים ללמידה מרחוק וזה קצת מרגיע את ההורים".
אך יש גם דעות אחרות, ואחת האמהות מציינת: "מדובר במסיבה שנעשתה בשיתוף של כמה בתי ספר ובדיעבד הגיעה ילדה שהיא מאומתת ולא מאותה קפסולה, ובעקבות כך הילדים נכנסו לבידוד. יש פה היסטריה ללא גבולות, משרד הבריאות עשה עבודה וחקר מי היה במסיבה ומי צריך להיכנס לבידוד וחבל שבגלל לחץ של קבוצת הורים, הוחלט לחזור לזום. הילדים זקוקים למסגרת חברתית ולימודים. הילדים נמצאים כבר שנה בבית והנזק הנפשי שלהם הוא חמור".
אושר פרטוק רייניש, יו"ר הנהגת ההורים בחטיבת הביניים סמדר, אמרה: "הנהלת חטיבת סמדר פועלת בהתמודדות עם אתגרי הקורונה ברגישות ונחישות לקיום הנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות והגנה על טובת הילדים באופן דווקני מחד, אך גם מתוך פתיחות, סובלנות ושיתוף פעולה מלא עם הנהגת ההורים, מאידך".
ממשרד החינוך נמסר: "על פי הנתונים שהתקבלו, אחד מהתלמידים התגלה כחולה מאומת בעוד שאר התלמידים שהשתתפו במסיבה והיו בקרבתו, נשלחו לבדיקות. עד לקבלת תוצאות הבדיקות הוחלט כי תלמידי השכבה לא יגיעו לבית הספר. יצוין כי באשר לחולים המאומתים, הנתונים מגיעים למשרד החינוך דרך משרד הבריאות ולא דרך ההורים ולפיכך כל החלטה בנושא לפתיחה או סגירת כיתת לימוד נעשית על פי נהלים שהותוו מראש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר