בית הספר אופק בהרצליה
בית הספר אופק בהרצליה

כעס של הורים שטוענים: בית הספר אופק לא יפעל באיסרו חג בניגוד ללוח החופשות

לטענת ההורים ביום זה מתקיימת בדרך כלל פעילות בבית הספר עד השעה 13:00. אחת האמהות טוענת: מדובר ביום כיף לסייעות, צריך להבין שבכל התקופה הזו עברנו ימים לא קלים"

פורסם בתאריך: 21.3.21 07:19

הורים לילדים מבית הספר אופק – בית ספר לחינוך מיוחד, מוחים על כך שעיריית הרצליה, החליטה לבטל את הלימודים באסרו חג פסח ה-4.4., לטענתם בניגוד למה שתוכנן ובניגוד למה שמופיע בלוח החופשות בתחילת השנה. לדברי ההורים, בכל השנים בית הספר פעל באסרו חג. לטענת ההורים הסיבה היא יום כיף לסייעות ולסייעים, אותו ניתן היה לקיים ביום אחר, או למצוא מחליפות. "לחוצפה בהרצליה אין גבול", אומרת אמא לילד בן 15.5 המצוי על הספקטרום האוטיסטי בתיפקוד נמוך ולומד בבית הספר אופק. "משום מה בעיריית הרצלייה החליטו לסגור את מערכת החינוך באיסרו חג, מועד שבדרך כלל מתקיימת בו פעילות עד השעה 13:00, וזה למען יום כיף לעובדים. אין לי מושג מה היקף הסגירה, אבל להבנתי מדובר על עוד מסגרות שלא יפעלו ביום הזה. צריך להבין שמדובר עבורנו ההורים בתקופה מאוד לא פשוטה. הבן שלי אוטיסט ברמה קשה שלא יכול לתפקד לבד וצריך להיות איתו 24/7. כל יום כזה שלוקחים לנו הוא לא פשוט עבורנו. בכל התקופה הזו עברנו ימים לא קלים, הילד צריך השגחה לאורך כל שעות היום ורק לאחרונה בגצ אישר את הלימודים שלהם ליום שלם במקום עד השעה 14:00 שהיה עד עכשיו".

האם מוסיפה שהילדים היו רק לאחרונה בחופשת פורים, יהיו בחופש ביום הבחירות וגם חופשת פסח מתקרבת. "חינוך מיוחד זה כמו עובד חיוני ויכול להיות שאם היו מציעים לעובדים תוספת תשלום הם היו מעדיפים להגיע לעבודה מאשר ללכת לטיול, או לחלופין אפשר היה לקיים את הטיול ביום אחר". עוד היא מציינת: "בעירייה אמרו שזה יום חופש של הסייעים ואם אין סייעים אז אין בית ספר, להם זה פשוט, לנו ממש לא".

תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר