מתנדבות הפרויקט והחבילו לחיילים הבודדים

תלמידי ומורי חטיבת סמדר חילקו 70 חבילות לחג לחיילים בודדים

את הפרויקט מנהלות זו השנה השנייה רויטל אשרי וענת עמירה. הפרויקט התחיל כאשר לאשרי הוצע להצטרף לפרויקט בישולים לחיילים הבודדים

פורסם בתאריך: 22.3.21 07:56

זו השנה השנייה שהפעילה החברתית רויטל אשרי, מקיימת בהרצליה פרויקט חלוקת חבילות שי לחיילים הבודדים. הפעילות מתקיימת בשיתוף עם ענת עמירה אם החיילים הבודדים בהרצליה. לפרויקט השנה, לרגל חג הפסח הקרב, התגייסו תלמידי, הורי ואנשי צוות החינוך של חטיבת סמדר בניצוחה של רכזת החינוך החברתית בלה מורג, להכין חבילות מפנקות לחיילים הבודדים. "חילקנו 70 חבילות לבתים של החיילים הבודדים בהרצליה", מספרת אשרי, "מי שחילק את החבילות הם התלמידים, ההורים והמורים. זה לא רק להניח את החבילה וללכת, אנחנו מגיעים לבתים, מדברים עם החיילים, התלמידים שואלים שאלות, האם הם צריכים עזרה בעוד משהו וכו'. לפני הגעת התלמידים לחיילים יש הכנה בכיתות, מה זה חייל בודד ואיך אפשר לעזור להם, כשהמטרה היא שהתלמידים יבינו למה הם תורמים ומה עומד מאחורי יוזמת הנתינה".
איך התחלת במיזם?
"הציעו לי לבשל לחיילים הבודדים ותוך כדי שיח על הבישולים עם עמירה, היא אמרה לי שהם זקוקים למספר מוצרים. גייסתי לפרויקט את בית הספר 'הנדיב', ראינו שזה צלח ושיש גם ביקוש וגם היצע ולכן החלטתי לקיים זאת גם השנה, כשהמטרה שזה יהפוך למסורת".
על התגובות היא מספרת: "התגובות מדהימות משני הצדדים. החיילים מאוד מתרגשים. הם מוקירים תודה ומחכים לנו. אנחנו מתאמים זאת מראש וזה מחמם את הלב לראות אותם, לראות את החיבוק שחסר להם ביום יום, את התחושה מכך שמישהו חושב עליהם ושהם לא לבד. במקביל, בעקבות הפרויקט הזה, זכינו לשולחן קבוע בימי שישי על חשבון קפה 'גן סיפור' בהנהלת הילה בייסרמן, מידי שישי יכולים להגיע בין 4-5 חיילים לארוחת ערב על חשבון המקום".
רבקה שמש, מנהלת חטיבת סמדר: "החטיבה חרטה על דגלה ערכים של כבוד, אחריות ושייכות. כבית ספר קהילתי, חשוב לנו החיבור בין התלמידים ומשפחותיהם עם שאר תושבי האיזור. אנו גאים ברוח ההתנדבות והנתינה של התלמידים שלנו והקהילה שבחרו לשמח את החיילים בדרך זו, מי יתן ונמשיך בעשייה ובנתינה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר