גן ילדים בהרצליה, צילום דוברות העירייה

העירייה תעניק מלגות לסטודנטים לגיל הרך שיתחייבו לעבוד בעיר

זהו רק אחד התנאים לקבלת המילגה, תנאים נוספים הם ממוצע ציונים של לפחות 80, שתי המלצות וראיון אישי

פורסם בתאריך: 1.4.21 08:04

עיריית הרצליה מגייסת סטודנטים לחינוך לגיל הרך ותעניק מלגות בסך כולל של 150 אלף שקלים לסטודנטים אשר ישתלבו במערכת החינוך בעיר. בעירייה מבקשים לגייס גננות וגננים איכותיים ובשל כך החליטו להקים מפעל מלגות ייעודי לסטודנטים הנמצאים בשנה האחרונה ללימודי חינוך לגיל הרך ואשר מעוניינים להשתלב במערכת החינוך בעיר. מפעל המלגות יכלול 30 סטודנטים, כך שכל סטודנט יקבל מלגה ייעודית על סך 5,000 שקל.
הקריטריונים לקבלת המלגה: הסטודנטים לומדים במוסד אקדמי מוכר המחייב התמחות. ראיון אישי עם היועצת החינוכית, המפקחת על הגנים העירוניים מטעם משרד החינוך ומנהלת מחלקת חינוך לגיל הרך. ממוצע ציונים 80 ומעלה. שתי המלצות ממקום העבודה ו/או ממדריך פדגוגי אשר ליווה את הסטודנט בשנת הלימודים האחרונה או במהלך ההתמחות. וכן חתימה על כתב התחייבות לעבוד במערכת החינוך בהרצליה תקופה של שנתיים לפחות.
ניתן להירשם באתר העירוני, היכנסו כאן

ראש העירייה, משה פדלון, אמר: "אנחנו משקיעים משאבים רבים בחינוך ילדי העיר. חינוך טוב הוא מה שמעצב אותנו, מה שמקנה לנו ערכים, ומה שהופך אותנו לאנשים טובים יותר. בשנים הקרובות יפתחו בעיר גני ילדים עירוניים נוספים ואנחנו פועלים להביא את אנשי החינוך המובחרים ביותר".

מ"מ וסגנית רה"ע הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "החינוך בעיר הרצליה עומד בראש סדר העדיפויות של הנהלת העירייה. נמשיך להשקיע את כל המשאבים הנדרשים כדי לגייס את כוח האדם הנדרש ולהבטיח חינוך שוויוני, איכותי ומקצועי לתושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר