תיכון הנדסאים הרצליה. צילום ניר קידר
תיכון הנדסאים הרצליה. צילום ניר קידר

בזכות אחוז מתחסנים גבוה: תלמידי י"א-י"ב בשני תיכונים בהרצליה חזרו ללמידה מלאה

בכיתות י"א-י"ב בתיכונים אלו הגיעו ל-90 אחוז מתחסנים בקרב התלמידים והמורים והוחרגו מהמתווה של משרד החינוך

פורסם בתאריך: 5.4.21 16:03

תלמידי כיתות י"א ו-י"ב בתיכון הנדסאים ובתיכון ראשונים בהרצליה חזרו החל מהבוקר ללמידה מלאה באישור משרד החינוך, ללא קפסולות ולאורך כל השבוע וזאת מאחר ובבתי ספר אלו הגיעו ל-90 אחוזי מחוסנים הן בקרב המורים והן בקרב התלמידים. אחוז מתחסנים זה איפשר להם לעבור ללמידה באופן מלא לקראת הבגרויות שבפתח. התלמידים ילמדו בכיתות מלאות ולא בקפסולות וללא מגבלות. יצוין כי עדיין חלה חובה לעטות מסכה בכל שיעור ללא הסרתה, התלמידים ישבו בכיתה עם חלונות ודלת פתוחים והמבחנים יתקיימו כרגיל בכיתות ובקבוצות המקוריות. כמו כן, בתחילת כל שיעור יש להציג תו ירוק או לחלופין אישור הצהרת בריאות ובהפסקות התלמידים נדרשים לצאת מהכיתה ולהשאירה ריקה. אין אישור לאכול בכיתה ומותר לשתות מבקבוק סגור בלבד. נדגיש כי גם עשרת האחוזים שלא מחוסנים יכולים להגיע בכפוף לחתימה על הצהרת בריאות.

נזכיר כי על פי מתווה משרד החינוך, התלמידים לומדים בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים בקבוצה, לפחות יומיים בשבוע, ככל שניתן. בתי הספר יהיו פתוחים שישה ימים בשבוע. מורה יוכל ללמד תוך מעבר בין ארבע קבוצות אורגניות קבועות, לכל היותר. מורה שהציג אישור "תו ירוק" למנהל בית הספר יוכל לעבור בין הכיתות/קבוצות ללא הגבלה. תלמיד יוכל לעבור בין שתי כיתות אורגניות/ קבוצות/ מגמות. כאמור, תלמידי י"א-י"ב בתיכונים שצויינו כאן הוחרגו מהמתווה לאור אחוז המתחסנים הגבוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה



הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    לא הבנתי – אנחנו מתהלכים בחוץ עם מסיכות, ופתאום לחוצים להחזיר ללימודים לשבועיים 40 תלמידים בכתה סגורה אחת, יחד עם מורים שלא התחסנו? תמיד מדהים אותי מחדש שפקידים במשרד החינוך מקבלים החלטות בניגוד לדעת מומחים במשרד הבריאות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר