חטיבת סמדר בהרצליה, צילום דוברות העירייה

בדרך להייטק? תוכנית לימודים חדשה תיפתח בחטיבת סמדר

בבית הספר תיפתח כיתת ממר"ם בשיתוף פעולה של העירייה, יחידת ממר"ם וחברת Leaders App טכנולוגיות. התלמידים בתוכנית גם יתרמו לקהילה על ידי בניית מחשבים ופיתוח מערכות לגופים שונים

פורסם בתאריך: 13.5.21 10:17

‏חטיבת ביניים סמדר בהרצליה פותחת תכנית לימודים חדשה – כיתת ממר"ם בשנת הלימודים הקרובה, תשפ"ב. התלמידים בתכנית ילמדו מגוון רחב של מקצועות שיעניקו להם כלים להשתלב בעולם ההייטק. התוכנית מיועדת לכיתות ז' עד ט' – כיתת ממר"ם והוקמה בשיתוף עם יחידת ממר"ם וחברת Leaders App טכנולוגיות. התלמידים בתכנית ילמדו מגוון רחב של מקצועות ותחומים, בהם: תקשורת וחומרה, שפת C, פייתון, devops , Cyber , java, בסיסי נתונים, ניהול פרויקטים וניתוח מערכות. בנוסף, התלמידים בתכנית ייצאו לסיורים בחברות הייטק, ויתרמו לקהילה על ידי בניית מחשבים שיוענקו לתלמידים שזקוקים להם, פיתוח מערכות לגופים קהילתיים, ועוד. בסיום התכנית, התלמידים ייגשו למבחני הסמכה רבים ויוכלו לקבל תעודות הסמכה. התכנית מסובסדת על ידי משרד החינוך ועיריית הרצליה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אנו בעיריית הרצליה משקיעים רבות בחינוך ילדנו ושואפים לפתוח מסלולים ותכניות לימוד ייעודיות שיוציאו את המיטב מכל אחת ואחד, לפי העדפותיו ותחומי העניין שלו. כיתת ממר"ם מכשירה את התלמידים להגיע מוכנים אל עולמות המחשוב וההייטק, ברמה המקצועית והגבוהה ביותר".

מ"מ וסגנית רה"ע ממונה על החינוך, איה פרישקולניק, ציינה: "מערכת החינוך שלנו מציעה מגוון רחב של אפשרויות כדי שכל ילדי העיר יוכלו לממש את מלוא כישוריהם. שילוב תעשיות היי- טק וחינוך טכנולוגי בתוך המערכת הם מרכיב חשוב שאנו מובילים במטרה להבטיח הצלחתו של דור העתיד".

מנהל אגף החינוך והערכים, ד"ר יעקב נחום: "אגף החינוך משלב תכניות לימודים חדשניות ומתקדמות במערך הפדגוגי בבתי הספר בעיר. אנו נמשיך ליזום ברמה העירונית פיתוח של תכניות ייחודיות ובעיקר שילובם של מומחי יידע חיצוניים, כחלק ממערך ההוראה של בתי הספר. במקרה זה מומחי ידע מהיחידה המובחרת של צה"ל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר