מורה בכיתה צילום טס שפלן בית הלחמי
אילוסטרציה. צילום טס שפלן

במהלך 2023: תיכון בינלאומי ייפתח בהרצליה

השיעורים בו יועברו בשפה האנגלית ובשפות נוספות. תוכניות הלימודים יהיו על פי בסיס תוכניות בינלאומיות שיוכרו על ידי משרד החינוך

פורסם בתאריך: 9.8.21 08:56

עיריית הרצליה תפתח בית ספר בינלאומי שיפעל על פי מתכונת של בית ספר על אזורי עבור תלמידי הרצליה בלבד, והשיעורים בו יועברו בשפה האנגלית ובשפות נוספות. תוכניות הלימודים יהיו על פי בסיס תוכניות בינלאומיות שיוכרו על ידי משרד החינוך, ובתום הלימודים יוענקו לתלמידים תעודות IB בינלאומיות (בגרות בינלאומית) במקום תעודת הבגרות. בית הספר, במתכונתו המתוכננת, יפתח כבית ספר תיכון תלת שנתי מכיתות י' עד י"ב. תלמידי כיתות ט' שיעמדו בשלבי המיון יכנסו לתהליך הכנה כתלמידי עתודה לתיכון הבינלאומי. בית הספר ימנה לא יותר מ-100 תלמידים בשכבת גיל, ומתוכנן להיפתח במהלך שנת 2023.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "עיריית הרצליה שמה בראש מעייניה את קידום תחום החינוך בעיר ומקצה לכך משאבים רבים. בעידן של היום, עלינו לדעת להתאים עצמו לרוח התקופה ולספק תכנים שיתנו מענה איכותי ואפקטיבי להעדפות ולרצונות של תלמידי העיר. אנחנו נמשיך לקדם כל תכנית ויוזמה שיטיבו עם החינוך המצוין של הרצליה, שיצמצמו פערים בחברה, ושיותאמו לצרכים של כולם".

מ"מ וסגנית רה"ע הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, ציינה: "אנו פועלים באופן עקבי לחיזוקה של מערכת החינוך העירונית תוך דגש על אימוץ תוכניות לימוד חדשניות וקידום חינוך אלטרנטיבי בעיר. אני גאה באנשי אגף החינוך אשר מסייעים ליישם את המדיניות שלנו והופכים את החזון למציאות. בעבודה המשותפת נבטיח חינוך איכותי ושוויון הזדמנויות לכל ילדי העיר".

ד"ר יעקב נחום, מנהל אגף החינוך בעיריית הרצליה, אמר: "בית הספר הבינלאומי מתוכנן לתת מענה בתחומי הדיפלומטיה והיחסים הבינלאומיים. במסגרת הלימודים ישולבו לימודי סייבר ונושאים מדעיים מתקדמים חובקי עולם. אני מתרגש מתהליך בניית תוכניות הלימוד החדשניות. זהו נדבך נוסף במימוש בניית בתי ספר אלטרנטיביים הנותנים מענה מגוון ועשיר לכלל תלמידי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר