תמר מישאל מנהלת ברנר בהרצליה

בהצלחה: תמר מישאל מונתה למנהלת בית הספר ברנר

המנהלת החדשה של בית הספר היסודי בהרצליה מגיעה אחרי 13 שנה במערכת החינוך במגוון תפקידים. היא מחליפה את יפעת צאיג, שעזבה לאחר חצי שנה בתפקיד

פורסם בתאריך: 25.7.21 08:19

מנהלת חדשה לבית הספר היסודי ברנר בהרצליה. תמר מישאל, בת 43, נשואה ואם לשלושה ילדים, תושבת העיר פתח תקוה, נבחרה לתפקיד, ותחליף את יפעת צאיג שפעוזבת לאחר חצי שנה בתפקיד. מישאל מתחילה את שנתה ה-13 במערכת החינוך, היא בעלת M.A בניהול מערכות חינוך וחדשנות בלמידה. בהכשרתה היא מורה למקצועות רבי מלל ומומחית לאסטרטגיות למידה.
במהלך שנותיה במערכת החינוך מילאה שורה של תפקידים, בהם מחנכת, רכזת שפה, רכזת תקשוב וטכנופדגוגיה, חברת צוות ניהול של בית הספר, ועוד. בזמנה החופשי היא יוצרת תוכן ויזמת חינוכית. בתפיסתה החינוכית, מאמינה שבית הספר צריך להיות סביבה בטוחה ונעימה לתלמידים ולמורים ולהוות מרחב חינוכי המטפח ערכים וידע, חדשני ויוזם, הפורץ את גבולות הכיתה ומייצר חוויות למידה והנאה, שמחה ועידוד לסקרנות. כל זאת לצד חינוך לערכי כבוד האדם המתחילים בדוגמה אישית.
מישאל תהיה המנהלת השלישית של ברנר בשנה וחצי האחרונות, קדמו לה יפעת צאיג ויורי קדר. צאיג הספיקה לנהל את בית הספר במשך חצי שנה בלבד לפני שעזבה.
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את תמר מישאל, ואמר: "אני מאחל לתמר ולצוות ההוראה המסור של בית הספר הצלחה גדולה. אני סמוך ובטוח שתמר היא הבחירה הראויה ביותר, וכי היא תמשיך להוביל את בית-ספר ברנר להישגים גבוהים ומרשימים".
מ"מ וסגנית רה"ע הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, בירכה: "מערכת החינוך שלנו קיבלה מנהלת מוכשרת ומקצועית אשר תנהיג את בית הספר ברנר לעבר שיאים חדשים. אני מאחלת לה הרבה הצלחה ובטוחה שבית הספר זכה באשת חינוך מן המעלה הראשונה".
ממשרד החינוך נמסר: "משרד החינוך בהשתתפות הרשות ערכו מכרז לניהול בית הספר. במכרז נבחרה המועמדת המתאימה ביותר. אנו מאחלים הצלחה רבה למנהלת היוצאת ולמנהלת הנכנסת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה כיף הם יהנו ממנה היא מוכשרת ברמות…… אלופה ממש ויפה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר