הוכרזו בתי הספר העל יסודיים המצטיינים: שניים מהם מהרצליה

מאות בתי ספר על יסודיים הוכרזו כמצטיינים על ידי משרד החינוך ועובדי ההוראה שלהם יזכו לגמול כספי. את הרצליה מייצגים ברשימה תיכון היובל ותיכון הראשונים

פורסם בתאריך: 19.8.21 08:45

שנת הלימודים החולפת הייתה שנה מאתגרת לתלמידים, אך לא פחות מכך למוריהם והיו מוסדות חינוך שבלטו בהצטיינותם בתחום הערכי, החברתי והלימודי. על כן הכריז בשבוע שעבר משרד החינוך על 313 בתי ספר על יסודיים מרחבי הארץ שהוכיחו את הצטיינותם לשנת הלימודים תשפ"א, לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,166 שקלים ל-8,443 שקלים לפי רמות הצטיינות בין 1 ל-4, כאשר 1 היא הרמה הגבוהה ביותר המזכה בסכום הגבוה ביותר.
בין רשימת המוסדות המצטיינים נמצאים חמישה בתי ספר באזור השרון, 2 מהם מהרצליה, 2 מכפר סבא ואחד מרעננה.
בכפר סבא זכה בית הספר הדמוקרטי ע"ש יעקב חזן בהצטיינות ברמה 4, המזכה בגמול כספי של 3,166 שקלים את עובדי ההוראה. חטיבת הביניים ממ"ד בנים המר זכתה ברמה 3 ובמענק של 4,221 שקלים.

גם בהרצליה זכו שני בתי ספר במענקים של משרד החינוך. מקיף היובל זכה ברמת התגמול 4, בעוד הראשונים זכה לרמה 1.
ברעננה זכה בהצטיינות מטעם משרד החינוך תיכון ע"ש אוסטרובסקי שזכה ברמת הצטיינות 1 ובגמול לאנשי ההוראה בסך של 8,433 שקלים.

במשרד החינוך מציינים כי בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים כגון מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור. עוד מציינים במשרד כי התגמול נערך בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את בתי הספר על הזכייה: "עיריית הרצליה שמה בראש מעייניה את קידום תחום החינוך בעיר ומקצה לכך משאבים רבים. אני גאה בתיכון הראשונים ובתיכון היובל על הזכייה המרשימה, כמו גם בכל בתי הספר בעיר שפועלים ללא לאות לספק לילדים ולבני הנוער את החינוך הטוב ביותר. בזכותם צוותי החינוך המסורים והמקצועיים ביותר במדינה. יישר כוח".

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, אמרה: "מערכת החינוך התברכה באנשי חינוך, מנהלים ומורים, שמובילים את תלמידי ישראל ומצעידים אותם להישגים מרשימים בכל תחומי החיים. תלמידים ותלמידות אלו הם דור העתיד של מדינת ישראל. אנשי החינוך הזוכים מבססים את תחושת השייכות של התלמידים לקהילה, נוטעים בהם ערכים ומעניקים להם כלים משמעותיים לחיים. אני מברכת אותם על עשייתם החינוכית, שיש לה השפעה עצומה על כלל החברה הישראלית ועל עתיד מדינת ישראל".

מנכ"ל משרד החינוך, תא"ל במיל' יגאל סלוביק, אמר: "המנהלים והמורים הזוכים בפרס מייצגים את כל צבעי הקשת של החברה הישראלית, על כל גווניה. אני מברך אותם על זכייתם בפרס כהוקרה על הישגיהם המרשימים, הראויים לכל הערכה. אני מאחל להם שיעמידו עוד שורה של אנשי חינוך מובילים שילכו בעקבותיהם, ויצמיחו דור של תלמידים שיצעידו אותנו לקדמת הבמה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר