יעקב בנינסון במפגש עם תלמידי גליל ים צילום דוברות העירייה

יוזמה מרגשת: תלמידי גליל ים ממליצים על המאמן הפראלימפי להדלקת משואה

ביוזמת המנהלת איריס אורן הספורט הפראלימפי הוא נושא מרכזי בתוכנית הלימודים. התלמידים מריצים קמפיין לבחור במאמן השחייה הפארלימפי יעקב בנינסון להדליק משואה

פורסם בתאריך: 21.12.21 08:13

תלמידי בית הספר הצומח בשכונת גליל ים מריצים קמפיין מקורי, הקורא לשר התרבות והספורט חילי טרופר, לבחור ביעקב בנינסון, מאמן השחייה הפראלימפי, להדליק משואה בערב יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל. הספורט הפראלימפי הוא נושא מרכזי בתוכנית הלימודים של בית הספר, זאת ביוזמת המנהלת, איריס אורן.

אתמול (א') התקיים מפגש בין תלמידי כיתות ג'-ד' למאמן, שהגיע לבית הספר בהזמנתם והתקבל בתשואות ובהתרגשות. בנינסון סיפר לילדים על עבודת המאמן וענה על שאלותיהם. בסיום, התקשה להסתיר את תחושותיו: "ריגשתם אותי מאוד, קשה להאמין שיש ילדים בני 9-10 שבקיאים בנושא הפראלימפי, זה לא מובן מאליו, והלוואי שהרבה מבוגרים היו יודעים עשרה אחוז ממה שאתם יודעים. אני מקווה שאתם תהיו בעמדות מפתח במדינה בעוד כמה שנים, ואתם תהיו אלה שתובילו את השינוי בחברה. הלוואי שבתי ספר נוספים ילכו בעקבותיכם".

יעקב בנינסון ואיריס אורן בבית ספר גליל ים צילום דוברות העירייה

הספורט הפראלימפי הוא כאמור נושא מרכזי בתוכנית הלימוד של ילדי כיתות א'-ד' בבית הספר הצומח 'גליל ים' בהרצליה. התלמידים מכירים את סיפורם של הספורטאים הפראלימפים, במיוחד את אלה של השחיינים, זוכי מדליות הזהב בטוקיו. לאחרונה החליטו כאמור הילדים לצאת בקמפיין הקורא לנשיא המדינה ולשר התרבות והספורט לבחור במאמן הנבחרת השחייה הפראלימפית, יעקב בנינסון, ששחייניו חברי אילן חיפה חזרו מטוקיו עם 8 מדליות, שש מהן מזהב, להדליק משואה בערב יום העצמאות.

איריס אורן, מנהלת בית הספר הצומח בגליל ים, שהכניסה למערכת הלימודים את נושא הספורט הפראלימפי, ויזמה את המפגש אתמול, פנתה בסיומו ליעקב בנינסון ואמרה לו: "אתה איש יוצא דופן, אני מודה על הזכות לארח אותך ומלאת אמונה שהנשיא והשר יקשיבו לילדים".

 

 

לפני מספר שבועות הזמינה הוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות את הציבור להציע מועמדות ומועמדים להדלקת משואה בטקס פתיחת יום העצמאות תשפ"ב. לאור זאת, תלמידות ותלמידי בית ספר גליל ים מילאו את הטפסים הנדרשים, כתבו מכתבים אישיים לשר התרבות והספורט ופנו לוועדה הציבורית בקריאה לבחור בבנינסון להיות אחד ממדליקי המשואות.

יעקב בנינסון חותם לתלמידים בבית ספר גליל ים צילום דוברות העירייה

סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך בעירייה, איה פרשקולניק, אמרה: "בואו נאמץ יוזמה שכבר אימצו אותה ברחבי העולם. לא נגיד אנשים עם מוגבלות, אלא אנשים עם נחישות. נתחיל כאן את השינוי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר