גן ילדים צילום אילוסטרציה ChiccoDodiFC depositphotos.ocm

מונטסורי ומדעי: שני גני ילדים חדשים ייפתחו בהרצליה

"גן גלילאו - EACH במדע" וגן בגישה המונטסורית, ייפתחו בשנת הלימודים הבאה בעיר, שני הגנים יהיו על איזוריים

פורסם בתאריך: 2.2.22 07:59

עיריית הרצליה תפתח לקראת שנת הלימודים הבאה שני גני ילדים ייחודיים חדשים:  "גן גלילאו – EACH במדע" וגן בגישה המונטסורית. "גן גלילאו- EACH במדע" מציג מודל למידה ייחודי, הרואה בילדים שותפים מלאים ללמידה, כבעלי היכולת לחקור, להתנסות ולגלות תוך שימוש במיומנויות הדרושות בעולמנו אנו. הגן יכלול מרחבים מדעיים, טכנולוגיים ומתוקשבים – חדרי מייקר, חללים לחקר, מרחבי למידה חיצוניים המעודדים חקר ועוד.
הגן יבנה על פי עקרונות ה-EACH –  מיומנויות אקדמיות של סקרנות, שאילת שאלות, , יצירת יזמות המשלבת את הקהילה במרחב הגן והעיר, פיתוח מיומנויות הייטק ועוד. הוא ייפתח ברחוב רש"י 5. הגן הוא על אזורי, ומיועד לגילי טרום חובה וחובה (שנתון 2018-2017).

 

הגן השני, גן בגישה המונוטוסרית, ייקרא גן דפנה וייפתח ברחוב שפרינצק 4. שיטה זו שמה במרכז את הילד, צרכיו, נטיות ליבו ויכולתו, ומנסה להביא לידי מימוש מרבי את הפוטנציאל הגלום בו כישות הוליסטית. השיטה דוגלת בלמידה של הילד תוך עשיית דברים בעצמו, מתוך הנחה שהילד הוא אוטודידקט.גםגן זה יהיה על אזורי, הוא מיועד לגילי טרום וטרום חובה (שנתון 2019-2018).


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פדלון את יעקב נחום

    2 אנשים הרסו לכאורה את החינוך בהרצליה, ראש העיר וראש מערך החינוך בעיר, יעקב נחום. המגלומניה שלהם בהכרזות על תוכניות each וכל מיני שטויות אחרות לא מתורגמת להפיכת הרצליה לעיר המובילה בארץ בחינוך על פי הפרמטרים המקובלים. לפיכך אם עירייה דרוזית (ללא מרכז הייטק שמכניס מליארדים לתקציב העירייה) יכולה לכבוש את טבלת המצטיינים בחינוך גם הרצליה יכולה רק צריך להזיז את הפקק זאת אומרת את ההנהלה הכושלת של הרצליה בחינוך ואת ראש העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר