מימין יהב נח אטלס ועומר קידר צילום פרטי

כבוד: תלמיד תיכון מהרצליה זכה בחידון התנ"ך המחוזי

יהב נח אטלס מתיכון הנדסאים זכה במקום הראשון בחידון המחוזי לתלמידי בתי ספר ממלכתיים, והעפיל לגמר הארצי. "עניתי היטב, אבל אני מודה שהזכייה הפתיעה אותי", הוא אומר

פורסם בתאריך: 10.2.22 09:10

תלמיד מהרצליה זכה במקום הראשון בחידון התנ"ך המחוזי לבתי הספר הממלכתיים, והעפיל לגמר הארצי. ביום שני השבוע נערך חידון התנ"ך המחוזי לנוער במחוז תל אביב ע"ש נשיא המדינה יצחק נבון. החידון נערך בתיכון אלדד בנתניה בהשתתפות הנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך וראשי מנהל חברה ונוער.

בחידון שהתקיים לבתי הספר הממלכתיים, זכה במקום הראשון יהב נח אטלס מתיכון הנדסאים בהרצליה. במקום השני זכה עומר קדר מתיכון אחד העם בפתח תקוה. בחידון השני שהתקיים לבתי הספר הממ"ד זכה במקום הראשון ידידיה שלמה ויזל סנקרי מישיבת הרצוג בבני ברק ולסגנו נבחר מתן יהושע ברוכי מישיבת בני עקיבא בנתניה. שני חתני החידון במגזר הממלכתי ובממ"ד שזכו במקום הראשון יעלו לחידון התנ"ך הארצי שיתקיים ב-22.3 בהיכל התרבות בנתניה. בסופו של דבר יתמודדו הנבחרים בחידון התנ"ך העולמי ביום העצמאות בירושלים.

אטלס, תלמידי כיתה י'1, אמר לצומת השרון כי הזכייה הפתיעה אותו, אבל עכשיו הוא כבר עם הפנים קדימה לשלב הבא: "הייתי מוכן לסיכוי שאזכה וידעתי שגם אם לא הייתי מנצח – שאני אקבל את זה בהבנה. התרגשתי בזמן החידון, אבל הרגשתי טוב וידעתי לענות על התשובות בביטחון. מודה שהזכייה הפתיעה אותי. אני מרגיש שהייתי מוכן לחידון, בגלל שלמדתי אליו הרבה, וקראתי היטב את הפרקים והספרים השונים כמה וכמה פעמים עד לחידון. עניתי נכון על כל השאלות שהוצגו לי אתמול, וזה התווסף לניקוד הגבוה שהיה לי מהשלב המחוזי הקודם.

 

 

כיצד אתה מעריך את הסיכויים שלך בשלב הארצי?
"מעריך שסיכויי טובים, ואני מצפה לראות ולהכיר את המתמודדים שהעפילו מהמחוזות האחרים. מקצוע התנ"ך הוא הכי אהוב עליי בבית הספר, יש לי מורה לתנ"ך מדהימה שעודדה אותי ועזרה לי להתכונן לאורך השלבים השונים".

מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי, אמרה כי "חידון התנ"ך נועד ללכד את העם היהודי סביב ספר הספרים, שורש הזהות היהודית וערכיה".

עדי אורן, מנהל מנהל חברה ונוער במחוז תל אביב ברך את התלמידים ואמר: "זכות גדולה אתם חווים, הזכות ללמוד את ספר הספרים כאן בארץ ישראל, לחוות את הכתוב בו ממקור ראשון, לראות את הנופים ולשמוע את הסיפורים במקום בהם התרחשו. זכות לראות כיצד התגשם חזון הנביאים אשר ניבאו את נס קיבוץ הגלויות ואת תקומתה של מדינת ישראל. להיות עם חופשי בארצנו".

נציין כי השלב הבא, הארצי, יתקיים ב-22.3.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר