יוני אורון מנהל תיכון חדש ומיר לוי מנהלת לב טוב צילומים פרטיים

שני מנהלי בתי ספר בהרצליה יוצאים לשנת שבתון

הורי לב טוב ותיכון חדש קיבלו באחרונה הודעה מפתיעה. אורון להורים: לאחר 15 שנות ניהול בתי"ס ו-17 שנות שירות מבצעי, עליי לעצור למנוחה". לוי:"לאחר תקופה ארוכה של עשייה חינוכית, החלטתי לצאת לשנת שבתון"

פורסם בתאריך: 8.5.22 08:43

שני מנהלי בתי ספר בהרצליה יוצאים לשנת שבתון בסוף שנת הלימודים הנוכחית, בשני המקרים לאחר זמן קצר יחסית בתפקיד. מדובר במנהלת בית הספר היסודי לב טוב, מירי לוי, ובמנהל תיכון חדש, יהונתן (יוני) אורון.

לוי (48) נכנסה לתפקיד בינואר 2021 וכיהנה במשך שנה וחצי, לאחר שהחליפה בתפקיד את קודמתה אביטל מרגלית, שניהלה את בית הספר היסודי במשך שמונה שנים. לוי הוציאה באחרונה הודעה לכלל הורי התלמידים בזו הלשון: "לאחר תקופה ארוכה של עשייה חינוכית לאורך השנים, החלטתי לראשונה לצאת לשנת שבתון, ולכן לא אמשיך לנהל את בית ספר לב טוב בשנה הבאה, שנה"ל תשפ"ג. הגעתי ללב טוב בתקופה מרובת אתגרים ומורכבויות במטרה להוביל חינוך מיטבי. ביצעתי את תפקידי, כפי שפעלתי תמיד, כשטובתם של התלמידים והתלמידות הינה נר לרגליי ליצירת שגרה מבורכת לצד חתירה למצוינות. על אף האתגר, הובלתי את ביה"ס יחד עם צוות המורים הנפלא והמקצועי, ולצד זאת זכיתי לפגוש קהילה מיוחדת, תלמידות ותלמידים נבונים ומרגשים והנהגת הורים פעילה ומעורבת. אני מודה על התמיכה הרבה שקיבלתי בתקופה זו מאגף החינוך בעיריית הרצליה וממשרד החינוך. עד סופה של השנה ובחירת מנהל/ת, אמשיך להוביל באותה רוח. אני כאן עבורכם לכל דבר ועניין".

אחת האימהות בבית הספר אמרה: "אנחנו די המומים. גם המנהלת שהייתה לפני כן עזבה בפתאומיות, אמנם אחרי שמונה שנים, אבל זה קרה באמצע שנה. זה מאוד מצער אותי, כמובן מסיבות ברורות של חוסר יציבות בעיקר. אין לי מושג למה היא עזבה, וגם ההורים כולם לא יודעים. אני לא יודעת אם אני ראויה לשפוט, אבל זה הרגיש שהיא קשובה לצרכים של ההורים. כעת, לא ברור מי יבוא".

מהנהגת ההורים של בית ספר לב טוב נמסר: "אנחנו מודים למירי לוי על הזמן שהיא הייתה ומאחלים לה הצלחה בהמשך".

כאמור, גם בתיכון חדש ייאלצו להתמודד עם עזיבת מנהל. יוני (יהונתן) אורון, מנהל התיכון בהרצליה יוצא לשנת שבתון לאחר ארבע שנים בתפקיד. אורון שימש קודם לכן כמנהל בית הספר היסודי אמיר בפתח תקוה והחליף בתפקיד את המנהלת נחמה שלו, שניהלה את בית הספר במשך חמש שנים עד פרישתה לגמלאות.

 

אורון פנה באחרונה להורים במכתב בו כתב: "הורים יקרים, מעדכן כי בסיום שנת הלימודים אצא לשנת חל"ת/שבתון ולא אוביל את ביה"ס בשנה הבאה. לאחר 15 שנות ניהול בתי"ס המצטרפות לרצף של 17 שנות שירות מבצעי פיקודי, אני מרגיש ומבין שעליי לעצור רגע למנוחה, הקשבה ולדיוק פנימי. אין זה סיכום ואין זו פרידה. האחריות לסיום השנה ולתכנון שנה הבאה היא שלי כמו גם העברת האחריות למי שיזכה או תזכה בזכות הגדולה של הובלת קהילת התיכון החדש בשנה הבאה, באופן מקצועי ועל הצד הטוב ביותר. אני סומך על צוות ביה"ס ומשוכנע כי ביה"ס ימשיך להתקדם ולצמוח בשנה הבאה, בזכות האנשים המסורים הפועלים בו ועל בסיס הקשר המשמעותי הקיים בין התלמידים, הצוות ואתם ההורים".
הדר לוסטיג, יו"ר הנהגת ההורים תיכון חדש, אמרה: "לאחר תקופה יפה ותובענית של 4 שנים החליט מנהל בית הספר מסיבותיו הוא לנצל את שנת השבתון שמגיעה לו. אין ספק שהוא ראוי לכך. בשנים שיוני איתנו בבית הספר קמו דברים יפים לרווחת התלמידים. עבדנו בשיתוף פעולה נפלא הנהגת ההורים והנהלת ביה"ס וכמובן יוני עצמו. אין תלמיד שלא יוצג וקיבל מענה כזה או אחר ותמיד בהתייחסות מכבדת ותואמת. השנתיים האחרונות היו קשות ביותר במערכת החינוך, לצד החיים האישיים של כל אחד ואחת ואין ספק שזה גובה מחירים מצוות הניהול. יוני מנהל אהוד ואהוב בקרב כלל התלמידים. גם אלו שסיימו את לימודם בביה"ס, מצלצלים ומתייעצים איתו באופן אישי. גם הורי התלמידים מעריכים ואוהבים את יוני. זכינו בארבע השנים הללו במנהל ערכי, מסור, מוביל ואהוב ואנו מצפים לשובו לאחר שנת השבתון".
ממשרד החינוך נמסר: "שני המורים יוצאים לשנת שבתון מבחירה אישית שלהם".
תגובת עיריית הרצליה תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר