אילוסטרציה של גן ילדים ChiccoDodiFC depositphotos.ocm

התקלות נמשכות: ב-07:30 בבוקר קיבלו ההורים הודעה שהגן לא ייפתח

הורי וילדי גן התקשורת עינב סובלים מתקלות רבות בפתיחת הגן ובשעות פעילותו. אחד ההורים: "בגן תקשורת הילדים זקוקים לשגרה ולדמויות מוכרות כמי שנמצאים על הספקטרום"

פורסם בתאריך: 9.5.22 16:24

קצר בתקשורת. גן תקשורת עינב בהרצליה שוב במוקד, לאחר שאתמול (ראשון) בבוקר לקראת שבע וחצי קיבלו ההורים הודעה, כי הגן לא צפוי להיפתח, כשהילדים כבר נמצאים בפתח הגן. לאחר לחץ ההורים, הגן נפתח מ-9:30 אך רק עד השעה 14:00 במקום עד 16:45, זאת עקב מחסור בסייעות. בינתיים, במשך עשרים דקות הילדים נאלצו לחכות במקום לצד נהג ההסעות ומלווה.

אתמול בשעה 7:30 בבוקר הודיעה הגננת להורים: "הורים יקרים, באופן די חריג אני נאלצת להודיע שהיום הגן לא יפעל בשל מחסור בסייעות שהתגלו חולות במהלך הלילה. אני מצרה על ההודעה בשעה זו, אך הדבר נודע לנו רק כעת. נעשו מאמצים רבים למצוא סייעות שיחליפו אותן, אך ללא הצלחה". לקראת השעה 9:30, שלחה הגננת הודעה נוספת: "מהבוקר הרשות בודקת אופציות נוספות ונמצאה סייעת נוספת שמגיעה אלינו מהגנים הרגילים, אך תוכל לסייע לנו רק עד השעה 14:00. אני נמצאת כרגע בגן ומוכנה לקבל את הילדים. אנא הביאו את הילדים באופן עצמאי. בבדיקה עם מחלקת ההסעות, נאמר כי לא ניתן לארגן הסעות מהרגע להרגע. יהיו הסעות בחזרה בשעה 14:00".

אחת האימהות מספרת: "התקשרתי ללשכת ראש העיר, למנהל אגף החינוך ד"ר יעקב נחום, התקשרתי לאלו"ט (אגודה לילדים אוטיסטים), כדי להפעיל לחץ. למרות הלחצים, המצב הזה חוזר על עצמו. נאלצתי להשאיר את הילד עם סבא שלו. הילדים מגיעים בהסעות ונאלצו לחכות 20 דקות. הגן לא נפתח".

 

כאמור, זו לא הפעם הראשונה בה נתקלים ההורים בבעיות. בסוף שנת 2021, הודיעה עיריית הרצליה כי הגן ייסגר מוקדם מהרגיל עקב מחסור בכוח אדם, אך למרות ההודעה, ההורים דרשו להשאיר את הילדים בגן, והעירייה באורח פלא השיגה אשת צוות. בחודש פברואר השנה, הדברים הגיעו לשיא, אחרי שהגן לא נפתח מאחר ולא הייתה גננת, כשבימים העוקבים התבשרו ההורים מידי ערב על שינויים בשעות הפתיחה והסגירה של הגן. "אני מבינה כשיש בידודים ומאומתים, גם הבת שלי הייתה שבוע בבידוד, אבל זה הרבה מעבר, זה פשוט מחסור חמור בכוח אדם. יש ימים ששתי סייעות לא מגיעות ואין לנו כל עזרה חיצונית", אמרה אמא לילד בגן. לדברי אחד ההורים, "בגן תקשורת, הילדים זקוקים לשגרה ולדמויות מוכרות כמי שנמצאים על הספקטרום. הם מגיבים לשינויים בכל מיני צורות ולא בהכרח באופן מיידי. ההשפעה יכולה לבוא לידי ביטוי באגרסיביות, ברגרסיה, בגמילה ועוד".

נציין כי היום (שני) פעל הגן עם מתגברת מגן רגיל.

תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר