הענקת הצטיינות ליהלומית פרץ ונירית רקוץ' צילום משרד החינוך

מצטיינות מחוז תל אביב: סגנית מנהל תיכון היובל בהרצליה ורכזת שפה בבית ספר ברמה"ש

נירית רקוץ', סגנית מנהל תיכון היובל בהרצליה, ויהלומית פרץ, מחנכת ורכזת שפה בביה"ס אמירים ברמה"ש, קיבלו תעודות הוקרה ממחוז ת"א על פעילותן בתשפ"א. כל המחמאות והרשימה המלאה בכתבה

פורסם בתאריך: 17.5.22 08:39

נירית רקוץ', סגנית מנהל ורכזת פדגוגית בתיכון היובל בהרצליה, ויהלומית פרץ, מחנכת ורכזת שפה בבית הספר אמירים ברמת השרון, קיבלו תעודות הוקרה ממחוז תל אביב של משרד החינוך על פעילותן החינוכית בשנת הלימודים תשפ"א. 21 אנשי ונשות חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב שהתבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תשפ"א, קיבלו תעודות הוקרה ממנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, חיה שיטאי, סגנה אבי הראל, מפקחת מחוז תל אביב רונית זכאי ומחמ"ד המחוז רבקה הלינגר. בין הזוכים גם נירית רקוץ' סגנית מנהל ורכזת פדגוגית בתיכון היובל בהרצליה ויהלומית פרץ, מחנכת ורכזת שפה בבית הספר אמירים ברמת השרון. בטקס ההוקרה, לקחו חלק נציגי הסתדרות המורים, ראשי ערים, הנהלת מחוז תל אביב, הפיקוח, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים שזכו בתואר הנכסף.

בדברי ברכותיה, אמרה מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי: "בעשייתכם היומיומית אתם מנהיגים את דור המחר אל עבר המצוינות, בדרך שאין לה תחליף, דוגמא אישית. אתם מהווים מודל להזדהות עבור תלמידכם ועמיתכם. בעשייתכם החינוכית אתם פועלים לאתר את יכולותיהם של תלמידיכם, מחזקים ומעצימים אותם וחותרים למצות מהם את המרב. אני רואה בכם מנהיגות פדגוגית איכותית ומשמעותית במערכת החינוך".

הענקת הצטיינות לנירית רקוץ' סגנית מנהל היובל צילום משרד החינוך

חברי ועדת הפרס כתבו על נירית רקוץ': "נירית היא דמות משמעותית עבור צוותי המקצוע, ההוראה ועבור התלמידים. היא משמשת אוזן קשבת לפתרון בעיות בכל היבט בית ספרי לרבות בתוך צוותי המקצוע ובתחומי הפדגוגיה בכל המקצועות הבית ספריים. היא הפכה למוקד ידע וסמכות בכל התחומים הפדגוגיים: קשר וניהול רכזי המקצוע והמגמות וניהול מערך הבחינות הפנימיות והחיצוניות. היא הקימה מערכת בקרה על ציוני המבחנים הפנימיים וציוני ההגשה לבגרות, טיפלה בבקשות העברה בין מגמות הלימוד, והכל תוך דאגה להקפדה יתרה ומקצועית על נושא טוהר הבחינות. בשנה האחרונה התגלתה נירית כגורם מכריע בתפקודו של בית הספר. היא ניהלה את נושא הלמידה ההיברידית, את דרכי ההערכה החלופית, את הקשר השוטף עם מורים מקצועיים ואת העמידה ביעדי בית הספר. תפקודה המצוין אפשר למנהל בית הספר להתפנות לעיסוקים הקשורים ברווחת המורים והתלמידים. בכל הרכבי הכיתות והמגמות ניכרת עלייה משמעותית בזכאות לבגרות. נירית גילתה מנהיגות ועצמאות בקבלת החלטות ובשיח השוטף עם המורים, ההורים והתלמידים הן בנושאים הפדגוגיים והן בנושאים הרגשיים. היא מקפידה לחנוך מורים חדשים בצוות ולא ויתרה על המעורבות שנדרשה כדי לשלבם היטב בשנתם הראשונה. נירית עוסקת בכל תחומי תפקידה ויותר מכך. היא פנויה וזמינה לכולם במהלך שעות היום ותמיד עם מילה טובה ורעיון תוך פתיחות ליוזמות ורעיונות חדשים. מצוינות, יזמות וחדשנות הם המוטו המוביל בעבודתה של נירית המשמשת דמות להערכה ולהערצה ומקור להשראה". 

הענקת הצטיינות ליהלומית פרץ בית ספר אמירים רמת השרון צילום משרד החינוך

על יהלומית פרץ כתבו חברי ועדת הפרס:הלומית היא מורה בעלת מחויבות גבוהה הבאה לידי ביטוי בעשייתה החינוכית בכיתה ובאופן שבו היא לוקחת ומובילה תפקידים בבית הספר. האישיות הנעימה שלה תורמת לאקלים מיטבי בצוות, וגם אחרי שנים רבות במערכת החינוך יש לה רצון ותשוקה ללמוד ולשפר את יכולותיה. היא יסודית מאוד בהובלת תהליכים פדגוגיים ורגשיים ומשמשת דוגמה אישית לתלמידים ולצוות החינוכי. יהלומית משתתפת באופן קבוע בהשתלמויות לפיתוח מקצועי. במהלך השנים האחרונות, לאחר שמורים ותיקים ובעלי תפקידים עזבו, חלו שינויים פרסונאליים במצבת המורים בבית הספר. יהלומית ששימשה רכזת מתמטיקה לאורך השנים, לקחה על עצמה בשל הצורך שנוצר, גם את הובלת תחום השפה. היא עברה השתלמויות והתמקצעות בתחום ואף החלה ליצור יוזמות חדשניות בבית הספר כמו לימודי המתמטיקה והשפה באמצעות בישול. היא פתוחה למשוב ולרעיונות של אחרים. לקראת שנת הלימודים תשפ"ב אושרה ליהלומית שנת שבתון. בשל מחסור קשה במורים ובעיקר במחנכים ומחנכות, "נקראה לדגל" יהלומית, התייצבה בבית הספר תוך שהיא מוותרת על שנת השבתון, והיא השנה מחנכת של כיתה ג'. יהלומית מגלה לויאליות ומחויבות, והיא שותפה לחזון הבית ספרי. היא מכבדת וקשובה לצרכים המערכתיים שעולים, לא מוותרת גם כשהדרך קשה, מביעה עניין ומעורבת בכל נושא שעשוי להציע שיפורים שיתרמו לבית הספר. יהלומית יודעת לעבוד בצוות ודואגת לאחרים". 

 

ואלה שמות עובדי ההוראה המצטיינים במחוז:

1. מורדי גיגי – מנהל בית ספר חינוך מיוחד – בית אקשטיין, אור יהודה
2. טטיאנה לרין – רכזת אנגלית – חטיבת רבין אזור
3. הרב משה צבי וקסלר – ראש ישיבת בני עקיבא בבני ברק
4. עינת ולדמן – מנהלת בית הספר היסודי ראשונים בבת ים
5. רחלי לוי – מנהלת בית הספר לחינוך מיוחד מסילות בבת ים
6. יעל אהרונוביץ – סגנית מנהלת יגאל אלון בגבעתיים
7. נירית רקוץ' – סגנית מנהל ורכזת פדגוגית בתיכון היובל בהרצליה
8. אורנה אייזנמן – מנהלת תיכון אורט מיטרני בחולון
9. עדי בכר – יועצת בבית הספר שרת בחולון
10. שרה פרץ – מנהלת בית הספר ישעיהו בחולון
11. ליאור פריאל – רכזת חינוך חברתי במקיף ריגלר בנתניה
12. לירון שטיין – יועצת בגני ילדים נתניה
13. מיכל מרדכי ריכרט – מנהלת תיכון ברנר בפתח תקוה
14. עינת אלברט מאיו – יועצת ומדריכת מיניות – בית חינוך אדם בקרית אונו
15. מני לנואל – מחנך ורכז הכלה בבית הספר אושא יחד ברמת גן
16. טל ויצמן – גננת, גן רימון ברמת גן
17. יהלומית פרץ – מחנכת ורכזת שפה בבית הספר אמירים ברמת השרון
18. יעל פרקש – מורה לחינוך גופני בבית הספר רמת אביב ג' בתל אביב
19. ליבנת בביוף – מדריכה עירונית בתל אביב
20. ורד עמית – מנהלת פסגה פתח תקוה
21. טלי קשתי – מדריכת חינוך גופני ורפרנטית בריאות במחוז תל אביב


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר