תמי שקורי, מנהלת המדור לגיל הרך בהרצליה
תמי שקורי, מנהלת המדור לגיל הרך בהרצליה

נבחרה מנהלת למדור החדש לגיל הרך

בדומה לעיריות אחרות, גם בהרצליה נפתח מדור ייעודי חדש האחראי על הטיפול בגילאי לידה עד שלוש

פורסם בתאריך: 22.8.22 08:15

תמי שקורי מונתה למנהלת המדור הייעודי החדש לגיל הרך באגף החינוך בעירייה. המדור שנפתח לראשונה מיועד לגילי לידה עד שלוש. המדור אחראי על גיבוש מדיניות וסטנדרטיזציה בגני ילדים פרטיים ומעונות היום בהרצליה, תוך שיתוף פעולה ותיאום מלא עימם,  זאת לצד מתן שירותים תואמים ומתקדמים לקהילת ההורים והפעוטות, יישום הטמעת המעבר למשרד החינוך במסגרות הפרטיות ומעונות היום בעיר ועוד.

את המדור נבחרה לנהל תמי שקורי, בת 49, תושבת פתח תקוה. שקורי בוגרת תואר ראשון במסלול הגיל הרך לכיתות א'-ב' בהתמחות לשון ותקשורת, מורה להוראה מותאמת ובעלת תואר שני בחינוך לגיל הרך במכללת לוינסקי. היא בעלת ניסיון תעסוקתי רב בחינוך לגיל הרך – מזה כ-18 שנים כגננת אם ובשנים האחרונות כמנהלת מעון יום בקרית אונו.

שקורי אמרה: "אני מברכת על המהלך של משרד החינוך לפרוש את חסותו על גילאי לידה עד שלוש. התפקיד אליו מוניתי הוא פונקציה חדשה שנולדה בצו השעה עם כניסת המסגרות לפיקוח ואני מודה על הזכות להיות בעמדה שכל מטרתה היא לקדם ולמטב את המסגרות בעיר, נרגשת להיות החוט המקשר בין גורמי משרד החינוך ומפעילי המסגרות האמונים על רווחת הילדים".

 

 

 

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את תמי שקורי, ואמר: "אנו נפעל בשיתוף פעולה מלא עם גני הילדים והמעונות לגילאי לידה עד שלוש ונהיה להם אוזן קשבת ותומכת".

מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "התחלנו דרך חדשה בעיר שלנו בתחום חינוך מלידה עד 3 וזו בשורה ענקית לתושבות ותושבי הרצליה. נפעל בדרך של שיתוף פעולה ואמון הדדי עם מפעילי מעונות היום הפרטיים והעירוניים, כדי להבטיח רצף חינוכי ואת טובת ילדי העיר והוריהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר