משמאל למעלה עם כיוון השעון - אורטל פלח גלעדי (מרכז שחפים), רעות ברתנא (חטב הנדסאים), שירי כהן (נעמי שמר), עמית יצחאיק (חטיבת זאב). סימונה שוורץ (לב טוב)
משמאל למעלה עם כיוון השעון - אורטל פלח גלעדי (מרכז שחפים), רעות ברתנא (חטב הנדסאים), שירי כהן (נעמי שמר), עמית יצחאיק (חטיבת זאב). סימונה שוורץ (לב טוב)

נעים להכיר: ארבע מנהלות חדשות ומנהל חדש בבתי הספר בהרצליה

שינויים בעמדות הניהול בחמישה בתי ספר. איה פרשקולניק: "מדובר באנשי חינוך איכותיים, מקצועיים ומחויבים"

פורסם בתאריך: 18.8.22 08:43

שנת הלימודים תשפ"ג בפתח, וחמישה בתי ספר בהרצליה מתחדשים בארבע מנהלות חדשות ומנהל חדש שיצטרפו למערכת החינוך בעיר. שירי כהן מונתה למנהלת בית הספר החדש נעמי שמר, עמית יצחאיק מונה למנהל חט"ב זאב, סימונה שוורץ מונתה למנהלת בית ספר לב טוב, רעות ברתנא מונתה למנהלת חטיבת הביניים הנדסאים ואורטל פלח גלעדי מונתה למנהלת מרכז שחפים.

שירי כהן, מנהלת בית ספר נעמי שמר

שירי כהן, מנהלת בית ספר נעמי שמר

שירי כהן מונתה תנהל את בית הספר נעמי שמר – בית הספר החדש הצומח בקריית חינוך 406 בגליל ים. כהן, בת 49. נשואה ואם לשלושה ילדים, מתגוררת בתל אביב. היא בעלת תואר B.A בסוציולוגיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, ותואר M.A במדיניות ציבורית למנהלים, ובוגרת התוכנית להכשרת מנהלים מטעם אבני ראשה. מזה 18 שנה ממלאת כהן שורה ארוכה של תפקידים במערכת החינוך, בהם מחנכת, רכזת קהילתית, רכזת חברתית ורכזת מתמטיקה. בשנים האחרונות עסקה בהדרכת מתמטיקה במחוז תל אבי ושותפה בצוות הניהול של בית ספר 'הצומח'. היא ניהלה השתלמויות מורים ורכזים במסגרת פסגה והובילה את צוות המורים בתהליך של קהילה מקצועית לומדת להשבחת הפדגוגיה. שירי כהן מאמינה שכל ילד הוא יחיד ומיוחד, בעל חלומות, רצונות ויכולות לימודיות וחברתיות, ועל אנשי החינוך להאמין בו, לאפשר לו, לסייע לו למצוא את הדרך הנכונה ולהובילו למימוש הפוטנציאל האישי. כהן אמרה: "חשוב לי שכל ילד וילדה יגיעו לבית הספר בהנאה, בחיוך ומתוך תחושה של מוגנות, ביטחון ואהבה. כל אלה מהווים את הבסיס להצלחה הלימודית והחברתית של כל אחד ואחת. צוות החינוך ירגיש משמעותי, ישפיע, יעורר השראה בקרב תלמידיו ויהווה דוגמה אישית. אני רואה בהורים כשותפים לעשייה החינוכית בבית הספר ויחד איתם נקדם מטרות חינוכיות עבור הילדים. בכוחות משותפים של צוות בית הספר, התלמידים וההורים נוכל להפוך כל חלום למציאות".

עמית יצחאיק, מנהל חטיבת זאב

עמית יצחאיק, מנהל חטיבת זאב

עמית יצחאיק מונה למנהל חטיבת הביניים זאב. יצחאיק, בן 42, הוא בעל תואר B.E.D בחינוך מיוחד והוראת היסטוריה, M.A במנהל ומנהיגות בחינוך ובוגר הקורס להכשרת מנהלים של אבני ראשה. יצחאיק עוסק בחינוך והוראה מזה 21 שנים. בעבר שימש כמחנך כיתה, רכז כיתות שח"ר (מב"ר אתגר) ורכז שכבה בתיכון חדש. בשנה האחרונה ניהל את בית החינוך ״גורדון״ בכפר סבא. יצחאיק מאמין שחינוך הוא כלי ליצירה, חדשנות ויוזמה. לתפיסתו, יש לאפשר לכל תלמיד ותלמידה להתמודד ולהתפתח בהתאם ליכולות ולחוזקות שלהם, וכמו כן, לעודד יוזמות ומעורבות קהילתית-חברתית בקרב המורים והקהילה, כבוד הדדי, אמון ושיח פתוח ומכבד.

סימונה שוורץ, מנהלת בית ספר לב טוב

סימונה שוורץ, מנהלת בית ספר לב טוב

סימונה שוורץ מונתה למנהלת בית ספר לב טוב. שוורץ כיהנה כסגנית מנהלת לב טוב. היא בעלת תואר B.A בחינוך ולשון מאוניברסיטת תל אביב, תואר M.A בתקשורת מאוניברסיטת NYIT, ניו יורק, ובוגרת התכנית להכשרת מנהלים מטעם ״אבני ראשה״. שוורץ, עובדת 19 שנים במערכת החינוך במהלכן מילאה שורה של תפקידים, בהם מחנכת, רכזת שכבה, רכזת ביטחון ורכזת תקשוב. ב-11 השנים האחרונות היא עובדת בבית ספר לב טוב, מתוכן 7 שנים בתפקיד סגנית מנהלת. שוורץ אמרה: "אני מאמינה כי בבית הספר קיימים שלושה שותפים: מורים/ות, הורים ותלמידים/ות. באי בית הספר צריכים להרגיש תחושת שייכות ומוגנות, וכמנהלת אכניס שגרות שיקדמו אקלים מכיל ומכבד. פיתוח תחושת המסוגלות אצל התלמידות והתלמידים הוא המפתח להצלחה תוך התאמת ההוראה לחוזקות השונות. בית ספר לב טוב הוא מקום משמעותי ויקר לליבי ובטוחני כי בשיתוף פעולה של הצוות החינוכי המסור והקהילה התומכת נמשיך להצעיד את בית הספר קדימה".

רעות ברתנא, מנהלת חטיבת הביניים הנדסאים

רעות ברתנא, מנהלת חטיבת הביניים הנדסאים

רעות ברתנא מונתה למנהלת חטיבת הביניים הנדסאים. ברתנא, בת 38, אם לשלושה ילדים, היא בעלת תואר ראשון במחשבים ותואר שני בחינוך, בוגרת תכנית פיתוח מנהלים 'אבני ראשה'. ברתנא התחילה את דרכה בתיכון הנדסאים הרצליה לפני כעשר שנים כמורה למדעי המחשב. היא הקימה את מגמת הנדסת תוכנה וסייבר ומשמשת כרכזת המגמה. היא הובילה את תחום הפדגוגיה, התקשוב ושמשה כרכזת שכבה. החזון החינוכי שלה מושתת על אמונה כי בכל אדם טמון פוטנציאל למיצוי אישי הניתן למימוש אם נעניק לו סביבה מכילה ומוגנת.

אורטל פלח גלעדי, מנהלת מרכז שחפים

אורטל פלח גלעדי, מנהלת מרכז שחפים

אורטל פלח גלעדי מונתה למנהלת מרכז שחפים לתלמידים מצטיינים ומחוננים. פלח, בת 38, אם לשלושה ילדים, מתגוררת ביישוב בית חשמונאי. היא בעלת תואר B.A בחינוך יצירתי ותואר M.A בניהול מערכות חינוך בדגש על טכנולוגיה בהוראה. לפלח ניסיון של 16 שנים בהוראה, היא הייתה מורה ורכזת תכנית "אמירים" להצטיינות והייתה מדריכה ארצית באגף למחוננים ומצטיינים. פלח ניהלה השתלמויות לאנשי חינוך בנושא הגשמת חלומות אישיים וחינוכיים ומאמינה שאנשים חולמים, יהיו גם יצירתיים, מאושרים ויחיו את חייהם במלואם. "אני שואפת שכל ילד ואיש חינוך ייצא מאזור הנוחות שלו, יעז, יחלום בגדול ויגיע למחוזות חדשים", היא אומרת.

 

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את מנהלי בתי הספר החדשים, ואמר: "אני סמוך ובטוח שהמנהלים החדשים הם הבחירה הראויה ביותר, וכי הם יובילו את בתי הספר להישגים גבוהים ומרשימים, אשר יטיבו עם ילדות וילדי העיר. אני מאחל לכולם הצלחה גדולה. הצלחתם הצלחתנו".

מ"מ וסגנית רה"ע מחזיקת תיק החינוך, איה פרישקולניק, ציינה: "אני מברכת את המנהלים החדשים על הצטרפותם למערכת החינוך העירונית. מדובר באנשי חינוך איכותיים, מקצועיים ומחויבים אשר ינהיגו את בתי הספר שלנו למען ילדי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר