שכונת גליל ים צילום פרטי
שכונת גליל ים צילום פרטי

הורים מגליל ים כועסים על העירייה: "נשארנו בלי הסעות לבית הספר"

במשך שנים לא היו בתי ספר בגליל ים וילדים למדו מחוץ לשכונה. עתה נפתחים בשכונה שני בתי"ס וההסעות בוטלו. "יש הורים שלא רוצים לקטוע לילד את הרצף הלימודי והחברתי", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 30.8.22 08:35

הורים משכונת גליל ים גילו לדבריהם בימים האחרונים כי הם לא זכאים להסעות לבתי הספר ברחבי העיר, זאת מכיוון שנפתחו שני בתי ספר חדשים בגליל ים.

נציין כי עד עכשיו לא היה בשכונת גליל ים בית ספר ולכן הילדים למדו בבתי הספר ברחבי העיר, אליהם הגיעו בהסעות. מכיוון שהשנה נפתחים שניים כאלה (בית ספר נעמי שמר ובית הספר יצחק שמיר), העירייה הודיעה כי הזכאות להסעות אינה קיימת יותר, מה שאומר שהתלמידים שלא ילמדו בשכונה אלא ימשיכו ללמוד בבתי ספר מחוצה לה נותרים ללא מענה להסעות וההורים יאלצו להסיע אותם.

בפוסט בקבוצת גליל ים כתבה אחת האמהות: "אני כותבת בשם הורים רבים בשכונה ומנסה לאגד עוד הורים שזה רלוונטי להם. אנחנו גרים בשכונת גליל ים זו השנה הרביעית. כידוע גליל ים אוכלסה במהרה וללא תשתיות של צירי תחבורה, וגם לא של בתי ספר יסודיים וגנים … נאלצנו ההורים להשאיר את ילדינו ללמוד בבתי הספר האחרים בהרצליה וזאת כי לא הוקמו בתי ספר מצד העירייה ומשרד החינוך … 4 שנים שילדינו לומדים בבתי הספר מחוץ לשכונה ואנחנו ההורים השתמשנו בהסעות לבית הספר מטעם העירייה … כעת עיריית הרצליה הודיעה לנו ההורים כי אין יותר הסעות לילדי היסודי בגליל ים זאת בתואנה כי קיים בית ספר יסודי בשכונה והם מצפים שנעביר את ילדינו לבית ספר החדש".

 

א', שבנה לומד בבית הספר ויצמן מחוץ לשוכנה, ו-ד', אם נוספת, מסבירות: "ההורים שאינם מעוניינים לקטוע רצף לימודי וחיי חברה לילדים, נמצאים בבעיה. אני מוכנה להשתתף בעלות ההסעות, רק שהעירייה תיקח אחריות ותארגן כאלה".
ש', אם נוספת, מציינת: "רק בימים האחרונים גיליתי שאין הסעות, אפילו לא הודיעו מראש כדי שנוכל להתארגן".

מעיריית הרצליה נמסר: "בגליל ים נפתחים שני בתי ספר חדשים שנותנים הן מענה פדגוגי והן סביבת לימודים מהיפות בישראל. ההורים צריכים לעשות את השיקול אם ללמוד קרוב לבית הספר בקהילה צומחת או להסיע את הילדים לבתי ספר מרוחקים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר