כיתה, אילוסטרציה, Syda_Productions depositphotos.com

כבוד: אלו התיכונים ההרצליינים שנכנסו לרשימת המצטיינים של משרד החינוך

ארבעה על יסודיים מהרצליה נמנים על בתי הספר המצטיינים והערכיים בשנת תשפ"ב. צוותי החינוך יקבלו בונוס כספי בהתאם לרמת ההצטיינות

פורסם בתאריך: 29.8.22 15:36

תיכון חדש, תיכון היובל, תיכון הראשונים ותיכון הנדסאים, הם בין התיכונים המצטיינים במדינה בשנת הלימודים האחרונה. משרד החינוך פרסם אתמול (ראשון) את רשימת החטיבות העליונות (תיכונים) שהוכרזו כמצטיינות בתחום הערכי, החברתי והלימודי ברחבי הארץ – בין השאר בזכות מניעת נשירת תלמידים, גיוס לצה"ל ושירות אזרחי, שיעור הזכאים והמצטיינים בבחינות הבגרות ומידת השיפור מהשנה הקודמת.

הרצליה זכתה בנציגות מרשימה כאשר ארבעה תיכונים גדולים נבחרו כבתי ספר מצטיינים – תיכון חדש, תיכון היובל, תיכון הראשונים ותיכון הנדסאים.
לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי שנע בין 3,297 שקלים לכ-8,793 שקלים, זאת בהתאם לרמת ההצטיינות. תיכון הנדסאים נבחר ברמת הצטיינות 1 וחברי צוות החינוך שלו יזכו לבונוס כספי של 8,793.25 שקלים. תיכון חדש ותיכון הראשונים זכו בדירוג 2, ויתוגמלו ב – 6,594.94 שקלים ומקיף היובל בדירוג 3 ועובדי ההוראה בו יתוגמלו ב- 4,396.63 שקלים.

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: ״הצטיינות בחינוך היא מכלול של עשייה חינוכית, הנוגעת להקניית ערכים, חיזוק הזהות והשייכות לקהילה ולמולדת, ושיפור ההישגים החברתיים והלימודיים. עשייה זו מובילים אנשי חינוך והוראה מופלאים, פורצי דרך, אשר סוללים לתלמידיהם נתיבים למיצוי יכולותיהם ומעניקים להם הזדמנויות להצלחה במגוון תחומים. אני מברכת את המנהלים וצוותי החינוך על ההישגים אליהם הצעידו את תלמידיהם ובית ספרם".

 

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר: "הפרסים משקפים את ההשקעה יוצאת הדופן של צוותי חינוך שהנחילו ערכים של אהבה ומסירות, אמונה ותקווה, תעוזה, חדשנות ויוזמה. הם פעלו ללא לאות כדי להפוך את בית הספר למרחב מעניק, מחבק ומצמיח. הם פעלו כדי לצמצם פערים ולטעת בכל תלמידה ותלמיד את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכישורים לפרוץ קדימה. אני מברכת את המנהלים ואת צוותי החינוך הזוכים ומודה להם על מלאכת החינוך המפוארת שלהם".

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "אני גאה בארבעת התיכונים על הזכייה המרשימה, כמו גם בכל בתי הספר בעיר שפועלים ללא לאות לספק לילדים ולבני הנוער את החינוך הטוב ביותר. וכל זה בזכות הצוות החינוכי המסור והמקצועי שהעיר שלנו התברכה בו. ישר כוח".

מ"מ וסגנית רה"ע ממונה על החינוך, איה פרישקולניק אמרה: "אני גאה בתלמידים ובצוותי החינוך שלנו על ההישג המרשים. מערכת החינוך בעיר התברכה בתלמידים מוכשרים, הורים מסורים ואנשי חינוך מהמעלה הראשונה".

סמנכ"ל חינוך וערכים בעירייה, ד"ר יעקב נחום: "אני גאה בצוותי ההוראה, מנהלי ומנהלות בתי הספר, הפיקוח והמחלקה העל יסודית על העשייה הערכית, החינוכית והפדגוגית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר