מתחם הגנים בשכונת גליל ים בהרצליה, צילום פרטי
מתחם הגנים בשכונת גליל ים בהרצליה, צילום פרטי

מכת יתושים במתחם גנים: "הגיע הזמן שהעירייה תתייחס לתלונות כי הילדים שלנו סובלים"

ילדי מתחם גנים גדול בהרצליה סובלים מזה תקופה ארוכה מעקיצות: "כל הילדים מגיעים עם מדבקות, נמרחים באל תוש, שמים צמידי אל תוש, בגדים ארוכים, ושום דבר לא עוזר, פנינו מאות פעמים לעירייה"

פורסם בתאריך: 21.11.22 08:13

הורים לילדי גנים בשכונת גליל ים מספרים כי מתחילת שנת הלימודים סובלים ילדיהם ואנשי הצוות מעקיצות רבות של יתושים במתחם הגנים. מדובר על אשכול הגנים ברחוב עמוס עוז הנקרא "מתחם התבלינים", ובו קיימים שבעה גני ילדים חדשים, גני טרום טרום חובה בקומה התחתונה וגני טרום חובה וחובה בקומה העליונה.

אמא לילד בגן וניל, גן טרום טרום חובה, אמרה ל"צומת השרון: "כל הילדים במתחם סובלים, אבל הילדים הקטנים סובלים יותר. כל הילדים כבר מגיעים עם מדבקות, נמרחים באל תוש, צמידי אל תוש, בגדים ארוכים, ושום דבר לא מונע מהם להיעקץ, כי הבעיה ממש חמורה".

האם מציינת כי כל פניותיהם לעירייה לא הועילו: "בתחילה אמרו לנו שזה בור מים, ואמרו שיטפלו, אבל יש פניות בכל העיר, אפילו בתים פרטיים, וכשיגיע תורנו נקבל מענה. פנינו במאות פניות למוקד 106, כל ההורים. שם מפנים אותנו למחלקת הדברה. לאחר מכן, אחרי עשרות פניות ששום דבר לא השתנה אמרו לנו שזה מהאגם שבפארק. דבר לא הגיוני בעליל, כי בכל הגנים והבתים סביב הפארק אין בעיית יתושים קשה. אנחנו גרים קו ראשון לאגם ולא סובלים מזה. אחרי עשרות טלפונים נוספים אמרו לנו שריססו פעמיים, מה שלא עזר, כי הייתי יום אחרי הריסוס ועקצו אותי איזה 10 עקיצות ברגליים. עכשיו שלחו את הגננות לשים אקונומיקה בפתחי הניקוז פעם בשבוע".

 

ההורים מביעים חוסר שביעות רצון מטיפול העירייה בנושא: "ההורים בתחושה שהעירייה לא מביאה אנשי מקצוע רציניים ופשוט מורחים אותנו. הגיע הזמן שהעירייה תתייחס ברצינות לתלונות שלנו כי הילדים שלנו פשוט ממשיכים לסבול כל יום מעקיצות רבות. ההורים הציעו לקנות על חשבונם מכשיר עם אור כחול שקוטל יתושים וקיבלנו תשובה שלילית".

תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר