תלמידי יצחק שמיר בחוף הכוכבים, צילום דוברות העירייה
תלמידי יצחק שמיר בחוף הכוכבים, צילום דוברות העירייה

פרויקט מיוחד: תלמידי בית הספר יצחק שמיר יאמצו את חוף הכוכבים

בין היתר תלמידים יקדמו את נושא השמירה על החופים ועל בעלי החיים בים ובחופים, את השמירה על איכות הסביבה והקטנת השימוש בפלסטיק בים, ויובילו את הנגשת החוף לאוכלוסיות עם מוגבלות בלתי נראית

פורסם בתאריך: 29.1.23 08:23

תלמידי כיתות ד'-ה' בבית ספר יצחק שמיר בהרצליה, בשיתוף נציגי התלמידים בתיכון חדש, רשות החופים, המרכז למדעים, מחלקת ההנגשה בעירייה, היחידה לאיכות הסביבה ומשרד הפנים, השיקו  תכנית חדשה של 'שגרירי הים הצעירים' לאימוץ חוף הכוכבים בהרצליה.

מטרות התכנית הן לגרום שינוי תודעתי אמיתי בנושא הבטיחות בים, לקדם את נושא השמירה על החופים ועל בעלי החיים בים ובחופים, לקדם את נושא השמירה על איכות הסביבה והקטנת השימוש בפלסטיק בים, להוביל להנגשת החוף לאוכלוסיות עם מוגבלות בלתי נראית ובנוסף, להנגיש את החוף באמצעים טכנולוגים המותאמים לכלל האוכלוסיות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

במסגרת התכנית, התלמידות והתלמידים ילמדו על נושא הים בהיבטים שונים בהם בטיחות, קיימות והוגנות. התלמידים עברו תהליכי למידה ויצרו מצגות בנושאים אלה כדי ללמד את תלמידי השכבה שלהם ושכבות צעירות יותר. הם יכירו את חוף הכוכבים ויקיימו סיורים לימודיים להכרת שטח החופים בהיבטי תפעול, פיקוח, ניקיון, הצלה ועוד. הם גם יקיימו האקתון של מעגלי שיח, יצלמו סרטונים קצרים ויקליטו פודקאסטים להעלאת המודעות, ינסחו יחד עם משפטנים מהקהילה הצעה לחוק עזר עירוני בנושא הנגשת החוף לאנשים עם מוגבלות בלתי נראית, ועוד.

טקס השקת התכנית התקיים בחוף הכוכבים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר