חיה שיטאי מעניקה תעודות הצטיינות לעינת טל (מימין) ולמיכל טייטל צילומים יניב שמידט
חיה שיטאי מעניקה תעודות הצטיינות לעינת טל (מימין) ולמיכל טייטל צילומים יניב שמידט

כבוד: שתי נשות חינוך מהרצליה בין המצטיינות של מחוז תל אביב

עינת טל, מנהלת מתי"א הרצליה, ומיכל טייטל, מדריכת אח"מ מחוזית - הרצליה, רמת השרון וכפר שמריהו, קיבלו תעודות הצטיינות ממנהלת המחוז, חיה שיטאי.

פורסם בתאריך: 9.2.23 08:02

שתי נשות חינוך העובדות במערכת החינוך בעיר, עינת טל ומיכל טייטל, קיבלו תעודות הוקרה ממחוז תל אביב על פעילותן החינוכית בשנת הלימודים שחלפה. את התעודות קיבלו 20 אנשי חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב שהתבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תשפ"ב (שנת הלימודים שעברה), ממנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי בטקס שהתקיים במרכז הבמה בגני תקוה. בטקס לקחו חלק נציגי הסתדרות המורים, ראשי ערים, הנהלת מחוז תל אביב, הפיקוח, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים שזכו בתואר הנכסף.

בין 20 המצטיינים כאמור גם שתי נשות חינוך מהרצליה: עינת טל, מנהלת מתי"א (מרכז תמיכה יישובי או אזורי) הרצליה, ומיכל טייטל, מדריכת אח"מ (אקלים חינוכי מיטבי) מחוזית – הרצליה, רמת השרון וכפר שמריהו.

חיה שיטאי מעניקה אות הצטיינות לעינת טל, מנהלת מתיא הרצליהצילום יניב שמידט

חיה שיטאי מעניקה אות הצטיינות לעינת טל, מנהלת מתיא הרצליה צילום יניב שמידט

חיה שיטאי מעניקה אות הצטיינות למיכל טייטל, מדריכת אחמ מחוזית הרצליה, רמת השרון וכפר שמריהו. צילום יניב שמידט.

חיה שיטאי מעניקה אות הצטיינות למיכל טייטל, מדריכת אחמ מחוזית הרצליה, רמת השרון וכפר שמריהו. צילום יניב שמידט.

עינת טל מנהלת את המתי"א זו השנה החמישית. בנימוקי הבחירה נאמר כי במהלך שנים אלו עיצבה חזון למתי"א, הובילה הגדרת יעדים מתוך ראייה מערכתית התואמת את המבנה הייחודי של המתי"א, והתייחסה לצרכים ההתפתחותיים האישיים, הסקטוריאליים והארגוניים. עוד נאמר עליה כי ניהולה מתאפיין בפיתוח דפוסי עבודה והכשרה של הצוותים הניהוליים והרכזים, מהווה מודל השראה לצוות, וכי היא יוצרת אווירה ואקלים המדגישים כבוד הדדי, שייכות ואמפתיה. על טל נאמר גם כי היא מעודדת ומטפחת יוזמות, חדשנות ויצירתיות, פועלת בשותפות ובמאור פנים עם ההורים, גורמי הרשות המקומית והשותפים במערכת החינוך, מקדמת תוכניות ברמה המערכתית והפרטנית כמו ערבי הסברה להורים וערבי למידה משותפים, והובילה את צוות המתי"א לתפקוד מיטבי גם במצבי משבר (קורונה)".

 

מיכל טייטל היא כאמור מדריכת אח"מ מחוזית הרצליה, רמת השרון וכפר שמריהו. בנימוקי הבחירה אמר עליה כי היא מנהיגה חינוכית, בעלת חזון, הפועלת מתוך תחושת שליחות אינסופית. היא נרתמת ומתגייסת למשימות המחוז ומהווה עוגן משמעותי לכל שותפיה – מפקחים, מנהלים וצוותי חינוך. היא מתבוננת על הארגון, מזהה צרכים, יוזמת באופן יצירתי וחדשני ומובילה שינוי ארגוני.
בתפקידה כמדריכת אקלים בית ספרי היא מלווה יותר מעשרה בתי ספר בגזרת הפיקוח של הרצליה – רמת השרון ומסייעת להם להתקדם בתהליכים חינוכיים. היא מלווה מחנכות לאורך השנה בתוכנית המקדמת מוטיבציה וחוזקות ומהווה מודל לחיקוי לצוותי החינוך. עוד נאמר עליה כי היא שותפה לתכנון ולבניית מפגשי מנהלים ויועצות בדגש על קידום אקלימי ולמידה רגשית-חברתית (sel). עוד צוין כי מיכל טייטל פיתחה קורס תוכן בנושא קבוצות רגשיות למניעת דחייה חברתית ומנחה את היועצות זו השנה הרביעית. בתפקידה כמדריכת אח"מ מחוזית היא מתכללת יותר מ- 70 מדריכות אח"מ ו-SEL  במחוז, ונותנת מענה וליווי לאירועים חריגים בתחום האלימות. היא מנחה מפגשי פיקוח בתחום מומחיותה, ותורמת בכך להובלת תהליכי שינוי במחוז.

ראש העירייה משה פדלון אמר: "אנשי החינוך של הרצליה הם הטובים, המקצועיים והמסורים ביותר, אשר מחזקים, מעצימים ונותנים לילדינו את הכלים והערכים הטובים ביותר. תלמידות ותלמידי העיר נמצאים מדי שנה במקומות הראשונים בארץ בכל המדדים של משרד החינוך". סגנית ראש העירייה, הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "מערכת החינוך העירונית שלנו מוכיחה פעם נוספת את איכותה ומקצועיותה. אני גאה באנשי החינוך על ההישג המרשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר