שחקים, תנועת נוער חדשה בהרצליה, צילום דוברות העירייה
שחקים, תנועת נוער חדשה בהרצליה, צילום דוברות העירייה

מנהיגות, פיקוד ועבודה בקהילה: תנועת נוער חדשה בהרצליה

תנועת הנוער שחקים מופעלת בארץ על ידי המשטרה מזה כשש שנים ובאחרונה החלה לפעול גם בהרצליה

פורסם בתאריך: 7.3.23 08:36

תנועת נוער חדשה בהרצליה: שחקים – נוער מוביל בקהילה. התנועה מופעלת מזה כשש שנים על ידי משטרת ישראל כחלק מחיזוק הקשר ויצירת האמון בין המשטרה לקהילה. באחרונה החלה התנועה לפעול גם בהרצליה, והיא כוללת  כ-25 חניכים מכיתות י'-יב'. את החניכים מלווים מובילי המשטרה המקיימים עימם באופן רציף מפגשים ופעילויות, במטרה לאגד בנות ובני נוער ערכיים בעיר ודרכם לקיים חיבור עם הקהילה.

 

 

במסגרת הפעילות בתנועה ירכשו החניכים כישורי מנהיגות, כישורי הדרכה, ניהול, עבודה בקהילה, פיקוד ועוד. כמו כן, יעברו סדנאות וקורסים עם המרצים הטובים ביותר בתחום. בתום תקופת ההכשרה יתרמו מכישוריהם לקהילה בפרויקטים שונים ומגוונים. בשבוע שעבר התקיים בתיכון היובל מפגש חגיגי של התנועה, בהשתתפות ראש העירייה, משה פדלון, הממונה על התנועה מטעם משטרת ישראל, אלי כהן, מנהל בית הספר, עופר אילות, וחניכות וחניכי התנועה.

פדלון אמר: "אתם, בנות ובני הנוער, מובילים שינוי בחברה שלנו. אתם מסייעים לקהילה, מפגינים ערבות חברתית ומנהיגות, תורמים מזמנכם כדי לעזור ולהיטיב עם העיר והתושבים. זוהי עשייה ערכית חשובה, שנותנת ביטוי לישראל הַיָּפָה. ישראל, שבה אנשים מרגישים אחריות למה שקורה בחברה שאליה הם משתייכים. ואת הכל אתם עושים בהדרכתם של השוטרים המצוינים שלנו, שמעניקים לכם את הכלים הטובים ביותר שאפשר לבקש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר