יצירות תלמידים על בתי תושבים בנווה עמל, צילומים פרטיים
יצירות תלמידים על בתי תושבים בנווה עמל, צילומים פרטיים

פרויקט מקסים בנווה עמל: יצירות התלמידים נתלו על בתי התושבים

34 יצירות של בוגרי בית הספר היסודי "גורדון" לאמנויות בשנת הלימודים האחרונה, מוצגות על בתים של תושבים ברחבי השכונה. נאוה פילוסוף טל, מנהלת גורדון: "אני גאה ומתרגשת"

פורסם בתאריך: 19.7.23 15:20

תערוכה יוצאת דופן בשכונת נווה עמל בהרצליה: 34 יצירות של בוגרי בית הספר היסודי "גורדון" לאמנויות בשנת הלימודים האחרונה, מוצגות על בתים של תושבים ברחבי השכונה. מדובר בתלמידים ותלמידות שסיימו כיתה ו' במגמת צילום קולנוע, אמנות פלסטית והמגמה הרב תחומית ומציגים עבודות של ציורים, אומנות פלסטית וצילומי סטילס.

מדובר בפרויקט יוצא דופן שנולד בעקבות שיתוף פעולה בין מורי האומנויות, ועד ההורים של בית הספר, מתנ״ס נווה עמל והקהילה. 34 בתים התגייסו לקחת חלק בפרויקט, כאשר היצירות נתלו על גדרות הבתים ולכל עבודה קוד QR עם הסבר של התלמיד או התלמידה על תהליך היצירה.

 

זהו פרויקט ראשון שבו בית הספר מוציא את האומנות החוצה ביחד עם התושבים, גם כאלו שאין להם כבר ילדים בבית הספר. הפרסום הופץ ברשתות החברתיות ומאז הפך לשיחת היום ברחבי השכונה, כאשר אורחים ותושבים מסתובבים ברחובות בחיפוש אחרי היצירות. אוצרת התערוכה היא יעל שלוש, רכזת האמנויות בבית הספר והיא גם הפיקה את התערוכה.

נאוה פילוסוף טל, מנהלת בית הספר גורדון אמרה: "אני גאה ומתרגשת בתערוכה המציגה את תוצרים ואת תהליכי הלמידה של בוגרי גורדון לאומנויות במגמות השונות בשותפות הנהגת ההורים, המתנ"ס, ורכזי האומנויות. תודה לכל מי שלקח חלק בתערוכה משמעותית זו".

חבצלת פנחס, מנהלת מתנ״ס נווה עמל: ״המתנ״ס הוא המקום למנף חלומות קהילתיים ואנחנו גאות בקהילה הנפלאה שלנו שהתגייסה לפרגן לבוגרי בית הספר ולקשט את רחובות השכונה. תודה ענקית לסוזי, רכזת הקהילה שהובילה את הפרויקט בשכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זלצר

    פרוייקט יפה מאוד של בית הספר גורדון בשכונת נווה עמל ,
    יפה יהיה אם יעשו כך בבתי ספר בשכונות אחרות בעיר .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר