הדמיית בית הספר הדמוקרטי בהרצליה, קרדיט רגבים + אדריכלים
הדמיית בית הספר הדמוקרטי בהרצליה, קרדיט רגבים + אדריכלים

במקום המבנה הישן של קופת חולים כללית בהרצליה: בית ספר

בעקבות אישור הבקשה להיתר יחלו עבודות שיפוץ והוספת קומה למבנה שעמד שומם במשך שנים רבות. כל הפרטים על העלויות, מספר הכיתות והמתחמים הנוספים בכתבה

פורסם בתאריך: 24.8.23 07:14

וועדת המשנה לתכנון ולבנייה אישרה בשבוע שעבר את הבקשה להיתר למבנה הנטוש של קופת חולים כללית, בצומת הרחובות דון יוסף הנשיא ובן סרוק מנחם. לאור כך, עיריית הרצליה, באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, תתחיל בקרוב בעבודות שיפוץ מאסיביות והוספת קומה במבנה קופת החולים, שעמד נטוש בשנים האחרונות, ובסיומן יהווה משכן קבע של בית הספר הדמוקרטי בעיר, שבשנתיים האחרונות פועל בפארק הרצליה.

המבנה, ששטחו כ-4,500 מ"ר ועלות העבודות הצפויות בו נאמדת בלמעלה מ-40 מיליון שקלים, עתיד להיות מוקד פעילות משמעותי כחלק משינוי כללי של מתחם שיכון ויצמן. בית הספר יהיה על אזורי, והוא יכיל 18 כיתות לימוד, מכיתה א' ועד י"ב, כולל כיתת גן. בנוסף, מתוכננים בבית הספר חללי עבודה רחבים, אזורי התכנסות ולמידה מחוץ לכיתות האם ומרפסות משחק בקומות העליונות.

תכנון המבנה מושתת על עקרונות פדגוגיה מתקדמים, והוא יעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות בנייה ותו תקן מחמיר של בנייה ירוק. בית הספר תוכנן על ידי משרד רגבים + אדריכלים.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "בית הספר הדמוקרטי שם דגש על הטמעת עקרונות הדמוקרטיה ובראשם זכויות האדם וזכויות הפרט, שוויון ופלורליזם. אלו ערכים שאנו בעירייה מעודדים ומקדמים בעיר. אנו שמחים שתלמידי בית הספר הדמוקרטי יזכו בעתיד הקרוב להשתכן במבנה קבע חדשני ומודרני, המותאם לצרכים הייחודיים להם. החינוך הוא ערך עליון עבורנו ואנו נמשיך לספק לתלמידות ולתלמידים את התנאים הטובים ביותר להצליח ולהוביל".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר