חניה ליד בית ספר נעמי שמר בהרצליה, צילום שרון יונתן
חניה ליד בית ספר נעמי שמר בהרצליה, צילום שרון יונתן

צרות בקייטנה: "הפקחים פשוט אורבים להורים במקום שאין בו חניה"

הורים בקייטנה בבית הספר נעמי שמר מתארים סיוט וחוסר התחשבות: "יש מצוקת חניה גדולה, הפקחים אורבים לנו, מצלמים ואומרים שאלו ההוראות שקיבלו"

פורסם בתאריך: 22.8.23 07:15

"הפקחים פשוט אורבים להורים כדי לתת להם דו"חות במקום שאין חניה", כך טוענים הורים שילדיהם שהו לאחרונה בקייטנה בבית הספר היסודי נעמי שמר ברחוב יוסי שריד בשכונת גליל ים.

אחד ההורים, שבתו לומדת בכיתה א' בבית ספר אחר, סיפר: "נוצר מצב אבסורדי. בחופשת הקיץ העבירו קייטנות מעוד בתי ספר לבית הספר נעמי שמר. בעקבות כך נוצר צוואר בקבוק של רכבים רבים שמגיעים בשעה 8:00 לבית הספר. מגיעים עשרות הורים באותה שעה וכמובן שכל החניות שיועדו להורדת תלמידים תפוסות, אז ההורים נאלצים לעמוד בחניה כפולה למספר שניות, אבל זה מספיק זמן כדי שהפקח יצלם את הרכב והדו"ח יישלח לך כבר בדואר".

האב מתאר את שאירע לו ומקרה נוסף שראה במו עיניו: "הגעתי מול פתח בית הספר והבחנתי כמובן שאין מקום חניה בשטח המסומן בירוק להורדת והעלאת תלמידים. בלית ברירה העמדתי את הרכב בחניה כפולה ותוך שניות ראיתי פקחית מצלמת לי את הרכב. כאשר שאלתי למה אני מקבל דו"ח, היא ענתה שאסור לי לעמוד פה. עניתי לה שרק הורדתי את הילדה שהולכת לקייטנה בבית הספר אבל זה לא עניין אותה וברור לי שהדו"ח כבר יגיע בדואר. במקרה אחר, ראיתי אמא שאני מכיר שעצרה גם היא לרגע. היא יצאה מהרכב לקבל את פני בתה שעברה במעבר חציה והפקח עמד מאחוריה ותוך שניות צילם אותה. אמרתי לו שזה לא בסדר, אבל הוא ענה לי שאלו ההנחיות שקיבל".

לדברי האב, להורים אין סיכוי להימלט מדו"ח: "גם אלו שחונים בתחום הירוק להורדת והעלאת תלמידים עלולים לקבל דו"ח כי הפקח אמר לי שאסור לעזוב את הרכב, אבל מה אפשר לעשות כשמדובר בילדים קטנים שלא יכולים עדיין לחצות כביש לבד? כך שבכל מצב ההורים חשופים לקבלת דו"ח".

האב מתאר תחושות קשות של הורים רבים: "העירייה הרי יודעת שיהיה שם צוואר בקבוק של הורים ואין מספיק מקומות חניה ושולחת את הפקחים לשם במכוון, לא בשביל לעשות סדר ולאכוף אלא כדי לעשוק ולגזול את כספי התושבים ובכך להעשיר את קופתה. בושה וחרפה שכך מתנהלת עירייה כמו עיריית הרצליה".

בעיריית הרצליה לא ענו על הטענות לגבי חלוקת הדו"חות בהתחשב במצב בפועל. מהעירייה נמסר בתגובה: "במקום יש מקומות הורדת תלמידים "נשק וסע". יתר הנהגים מתבקשים לנהוג על פי חוקי התנועה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר