גרטי שוויצר, מנהלת אגף חינוך מיוחד במינהל החינוך, דוברות העירייה 
גרטי שוויצר, מנהלת אגף חינוך מיוחד במינהל החינוך, דוברות העירייה 

נבחרה מנהלת חדשה לאגף חינוך מיוחד ופרט בעיריית הרצליה

גרטי שוויצר, שמונתה לתפקיד, כיהנה בעשר השנים האחרונות בתפקיד סגנית מנהלת המחלקה לבתי ספר על יסודיים ומנהלת תחום הפרט בעיריית תל אביב-יפו

פורסם בתאריך: 7.9.23 10:07

גרטי שוויצר מונתה לתפקיד מנהלת אגף חינוך מיוחד ופרט במינהל החינוך והערכים בעיריית הרצליה. שוויצר כיהנה בעשר השנים האחרונות בתפקיד סגנית מנהלת המחלקה לבתי ספר על יסודיים ומנהלת תחום הפרט בעיריית תל אביב-יפו. בתפקידיה הקודמים כיהנה כמנהלת בית-ספר "הלל" ברמת גן, מרצה לתקשורת וחינוך, ומורה, מחנכת ורכזת קהילה בתיכון "אורט" בחולון ובתיכון "דקל וילנאי" במעלה אדומים.

שוויצר היא בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה, אנתרופולוגיה ואנגלית באוניברסיטה העברית, ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך במרכז ללימודים אקדמיים. בנוסף, היא בעלת תעודת הוראה בסוציולוגיה ואזרחות מהאוניברסיטה העברית, ובוגרת קורס מנהלי מוסדות חינוך במכון "אבני ראשה".

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, בירך את שוויצר, ואמר: "גרטי מביאה איתה ניסיון עשיר בהובלה ארגונית ופדגוגית לשילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים. החינוך המיוחד חשוב מאוד לעירייה והיא משקיעה בו תשומות רבות. לצערנו, המדינה לא משקיעה את המשאבים הראויים עבור אוכלוסייה זו, וכאן אנו כעירייה נכנסים ופועלים. כך, לדוגמא, העירייה הצהירה שהגנים התקשורתיים בעיר ימשיכו לפעול עד השעה 16:45, גם כאשר המדינה פעלה לקיצור השעות. גרטי היא האדם הנכון לפעול בהצלחה מול האתגרים השונים, וכל זאת במקצועיות, מסירות ויחסי אנוש מצוינים. אני מאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש".

סמנכ"ל וראש מנהל חינוך, ד"ר יעקב נחום, אמר: "מינהל החינוך לא התפשר על מועמד.ת פחות מראוי.ה מאד. אני שמח על בחירתה של גרטי לתפקיד כה מורכב. גרטי מביאה עמה ניסיון רב ורגישות מיוחדת לפרט. גרטי בעלת ניסיון ניהולי בארגונים דומים וללא ספק תוביל את האגף לחינוך מיוחד ופרט ליעדים ומחוזות חדשים. אני מאחל לכולנו הצלחה והמשך עשייה פורייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר