הפגנת ההורים והתלמידים מול בניין עיריית הרצליה (צילום: פרטי)
הפגנת ההורים והתלמידים מול בניין עיריית הרצליה (צילום: פרטי)

מאות הורים ותלמידים הפגינו מול עיריית הרצליה

המפגינים קראו לממשלה ולארגון המורים לחזור לשולחן המשא ומתן ולתת למורים את התנאים המגיעים להם. "אנחנו נלחמים על דור העתיד של המדינה. התלמידים לא זכאים לטיולים, מסעות, ולא לשום ערך מוסף שמערכת החינוך נותנת להם"

פורסם בתאריך: 12.9.23 11:31

התלמידים וההורים אומרים עד כאן: מאות תלמידים והוריהם הפגינו אתמול (שני) בשעות אחר הצהריים מול בניין עיריית הרצליה בעקבות המשבר שנוצר בין ארגון המורים למשרד האוצר, וזאת מכיוון שלמרות הסיכומים לפני תחילת שנת הלימודים, הדברים לא יוצאים לפועל ובכך התלמידים ממשיכים לא לקבל את אשר מגיע להם כמו טיולים, ציונים, מסעות וכדומה. קדמה להפגנה השבתה של מערכת החינוך בתיכונים בהרצליה מצד התלמידים עצמם שנמשכת גם היום (שלישי) כחלק מהשבתה בכל רחבי הארץ מטעם מועצת התלמידים הארצית.

את ההשבתה וההפגנה הוביל ליאור לזר, יו"ר הנהגת ההורים של תיכון היובל שאמר: "אנו קוראים לממשלה להתעשת ולארגון המורים ולאוצר לחזור למשא ומתן ולתת למורים את התנאים המגיעים להם. אף אחד לא מוכן לעבוד בלי הסכם שכר בחינם וללא תנאים. יותר משנה וחצי המורים שלנו עובדים ללא תנאי שכר. אנחנו נלחמים על דור העתיד של המדינה. התלמידים לא זכאים לטיולים, מסעות, לא לשום ערך מוסף שמערכת החינוך נותנת להם. אני מצפה מראש הממשלה שייתן הוראה לשר האוצר להגיע להסכם עם ארגון המורים. לא ניתן שתהיה עוד שנה כזאת של השבתות. לא נהיה שבויים של משרד האוצר. אנחנו תומכים במורים ודורשים שיהיו להם את כל התנאים ללמד, שיבואו מתוך חדוות למידה ולא מתוך כפיה. אנחנו נגד צווים. אומרים כאן ועכשיו לראש הממשלה בא תתערב בסכסוך שנוצר".

 

 

הדר לוסטיג, יו"ר הנהגת ההורים של תיכון חדש: "חובה לומר די! לא על גב הילדים שלנו. בשנה שעברה התלמידים לא קיבלו ציונים, לא החזירו להם מבחנים. כך באופן זה סיימו תלמידים את מערכת החינוך אחרי שנתיים של קורונה, עברו לעיצומי ארגון המורים. עם איזה שיעור לחיים הם יוצאים? זו אזרחות טובה, לעמוד לצד המורים ולשים סוף לגרירת הרגליים של הממשלה. כבר למעלה משנה התלמידים לכודים במאבק של ארגון המורים. די".

בעיריית הרצליה הביעו תמיכה במאבק. ראש העירייה, משה פדלון, נכח בהפגנה אך לא נשא דברים. מהעירייה נמסר: "עיריית הרצליה תומכת במאבק המורים ואנשי החינוך להעלאת שכרם, וקוראת למדינה להגיע להבנות ולהסכמות בהקדם. אנשי החינוך שלנו עושים את עבודתם במסירות ומקצועיות רבה, הרבה מעבר לשעות העבודה המקובלות, ומגיע להם תגמול הוגן וראוי על כך. הלימודים בבתי הספר בעיר התקיימו כרגיל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר