משמרות הבטיחות מול בית ספר ויצמן. אין מבוגר אחראי (צילום: פרטי)
משמרות הבטיחות מול בית ספר ויצמן. אין מבוגר אחראי (צילום: פרטי)

בית הספר היסודי ויצמן: איפה המבוגר האחראי?

מאז תחילת שנת הלימודים פועלות משמרות הבטיחות של בית הספר ללא אחראי מטעם העירייה כמקובל בכל בתי הספר היסודיים בעיר. ההורים:  "נותר רק לקוות שהמשרה תאויש במהירות ושעד אז לא יקרה אסון". העירייה: "עושים כל מאמץ אפשרי באיתור כוח אדם"

פורסם בתאריך: 14.9.23 14:30

הורי בית הספר היסודי ויצמן בהרצליה מתריעים על מפגע בטיחותי חמור. לדבריהם, מתחילת שנת הלימודים פועלות משמרות הבטיחות של בית הספר ברחוב ויצמן, לפני יום הלימודים ובסיומו, ללא אחראי מטעם העירייה כנהוג ומקובל בכל בתי הספר היסודיים בעיר.

הנהגת ההורים של בית הספר התריעה עוד במהלך החופש הגדול כי התקן לא מאויש לשנת הלימודים הקרובה עקב סיום עבודתה של האחראית הוותיקה. להפתעתם, כאשר החלה שנת הלימודים הם נוכחו לדעת כי העירייה לא מילאה את החסר, ולכן כיום פועלים משמרות הבטיחות ללא אחראי מטעם העירייה אלא רק על בסיס הורה מתנדב בחלק מהמקרים.

 

 

חברה בהנהגת ההורים אמרה השבוע: "לפי הידוע לנו, בית הספר היה בקשר עם העירייה לגבי אחראי משמרות בטיחות במהלך החופש הגדול ונענה שיש בעיית כוח אדם. ביקשו מאיתנו לחכות עד אחרי החגים, אבל זאת תשובה שקשה לנו לקבל אותה מאחר שמדובר בסכנת חיים ממשית. ואם יקרה אסון, מה יגידו אז? לא ייתכן שגוף כמו עיריית הרצליה לא מצליח למצוא מישהו שיאייש את המשרה הזאת. זאת פשוט אזלת יד מצד העירייה, וחבל. היה לעירייה מספיק זמן למצוא מחליף, ובמקום זה העבירו את האחריות להורים. נותר רק לקוות שהמשרה תאויש במהירות ושעד אז לא יקרה אסון".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "בטיחות הילדים עומדת לנגד עינינו. עיריית הרצליה עושה כל מאמץ אפשרי באיתור כוח אדם אשר יסייע במעברי הכבישים בכל רחבי העיר. לצערנו, בעיקר בשל ההגבלה הגובה השכר אותו רשאית העירייה לשלם על פי החוק, עדיין לא הצלחנו לאייש את המשרה באזור בית הספר ויצמן. מיד לאחר החגים יחלו לפעול באזור 'משמרות זה"ב' על מנת לאפשר חצייה בטוחה של הכביש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר