פתיחת כיתות לילדי מפלסים בקומת משרדים בהרצליה, דוברות משרד החינוך
פתיחת כיתות לילדי מפלסים בקומת משרדים בהרצליה, דוברות משרד החינוך

חברת הייטק תרמה קומה ובית ספר יסודי לילדים מהעוטף נפתח בהרצליה

בית הספר לילדי קיבוץ מפלסים השוהים בדן אכדיה נפתח בשיתוף פעולה של משרד החינוך ועיריית הרצליה עם מועצת שער הנגב. בבתי מלון בהרצליה נפתחו שבעה גני ילדים

פורסם בתאריך: 24.11.23 08:10

משרד החינוך ועיריית הרצליה, בשיתוף פעולה עם מועצת שער הנגב ומשרד ראש הממשלה, חנכו בית ספר היסודי לתלמידי היישוב מפלסים השוהים במלון דן אכדיה בהרצליה. בית הספר נפתח בקומת משרדים בלב העיר, אותו תרמה חברת ההייטק Apps Flyer שגם תרמה לילדים ערכות לימודים. בחנוכת בית הספר השתתפו שר החינוך יואב קיש, מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך חיה שיטאי, ד"ר יעקב נחום מנהל אגף החינוך בעירייה ובכירים רבים נוספים.

יצוין כי ילדי החטיבה של מפלסים לומדים בחטיבת סמדר בהרצליה, תלמידי התיכון מוסעים לתיכון שמעון בן צבי גבעתיים ובמלון עצמו נפתחו 5 שכבות גן. מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, חיה שיטאי, אמרה: "מחוז תל אביב ועיריית הרצליה ממשיכים ללוות את שאר התלמידים הנמצאים בשאר מלונות הרצליה. חלק מהתלמידים ממשיכים ללמוד במלונות וחלק משולבים במערכת החינוך הרגילה של העיר הרצליה עם מעורבות רבה מאוד של ראש העירייה משה פדלון. לכל בית מלון מינה משרד החינוך מתכלל מטעמו שמנהל את המרכז החינוכי, דואג לצרכי התלמידים ועומד בקשר עם המתנדבים, המורים והארגונים הנוספים שמסייעים".

לא פחות מ-7 גני ילדים נפתחו במלונות העיר ובהם נקלטו כ- 250 ילדי גן בשיתוף פעולה של משרד החינוך ועיריית הרצליה שדאגה לצייד את הגנים בציוד רב. הגנים פועלים כל יום עד השעה 13.30.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר