דירות שותפים בהרצליה למורות ומורים, גננות וגננים, צילום דוברות העירייה
דירות שותפים בהרצליה למורות ומורים, גננות וגננים, צילום דוברות העירייה

בקרוב ההגרלה: 21 דירות שותפים יוצעו בהרצליה למורות, מורים ולגננות

בהגרלה הראשונה יוגרלו 21 דירות השייכות לעירייה, אשר יושכרו בשכירות מופחתת

פורסם בתאריך: 29.2.24 07:55

ההגרלה – כבר במאי: עיריית הרצליה מציגה את דירות השותפים בשכירות מופחתת למורים וגננות. בעוד שבכל הארץ מתמודדים עם המחסור החמור בגננות ומורים, בעיריית הרצליה החליטו להרים את הכפפה בצורה יצירתית – ולהציע דיור בשכירות מופחתת לגננות ומורים. כבר עכשיו, 7 דירות בבעלות העירייה שופצו ויאכלסו 21 גננות ומורים, כשההגרלה תיפתח כבר במאי לקראת שנת הלימודים הבאה. בטווח הרחוק – העירייה עובדת על מספר פרויקטים במקביל כדי להציע דיור לעוד גננות ומורים.

עיריית הרצליה הודיעה לפני מספר ימים כי ההגרלה לדירות השותפים המוזלות לגננות ומורים – תתרחש כבר בחודש מאי הקרוב, וכי בשנת הלימודים הבאה הן צפויות להיות מאוכלסות במלואן. העירייה לקחה 7 דירות שותפים שנמצאות בבעלותה ושיפצה אותן – מה שיאפשר ל-21 מורים לגור בהם במחיר מופחת.

 

 

העירייה עובדת גם על תכנית לטווח הרחוק, כשיש מספר פרויקטים שמיועדים לשמש כדיור לאוכלוסייה הכללית, ובפרט לגננות ומורים. תכנית הדיור של העירייה היא רק חלק אחד מתכנית כוללנית להתמודדות עם המחסור בגננות ומורים. לדוגמא, בחודש יוני האחרון, העירייה הכריזה על פיילוט ייחודי בעיר, בו יתאפשר לתלמידי כיתה י' להשתלב בלימודי תואר ראשון בהוראה תוך כדי לימודיהם בתיכון, כדי לשלב אותם כמורים בבתי הספר בעיר.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, מסר: "המחסור בגננות ומורים הוא משבר שפוקד את כלל הערים בישראל כבר תקופה ארוכה. עיריית הרצליה שמה לעצמה ליעד לפתור את הסוגיה הזאת ולדאוג שכל הילדים בעיר יקבלו את החינוך הראוי והטוב ביותר שניתן להציע. אנחנו שמחים להודיע על התוכנית לדיור גננות ומורים. זוהי רק ההתחלה של פרויקטים מסוג זה ואנו נמשיך לקדם תוכניות נוספות כדי למצוא פתרונות איכותיים ויצירתיים למחסור באנשי חינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר