שרון טל בשן מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיריית הרצליה, צילום דוברות העירייה
שרון טל בשן מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיריית הרצליה, צילום דוברות העירייה

אחרי כמה ימים בלבד: מנהלת אגף החינוך העל יסודי החדשה הודיעה שלא תיקח את התפקיד

לפני כשבוע הודיעה העירייה כי שרון טל בשן מונתה למנהלת החדשה של אגף החינוך העל יסודי בעירייה. כעבור מספר ימים הודיעה המנהלת החדשה כי התחרטה ולא תיקח על עצמה את התפקיד

פורסם בתאריך: 8.4.24 09:23

מונתה והתחרטה: שרון טל בשן, שמונתה לתפקיד מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעירייה הרצליה, הודיעה כעבור מספר ימים לעירייה כי לא תיקח על עצמה את התפקיד.

ביום ראשון שעבר הודיעה העירייה כי שרון טל בשן מונתה למנהלת אגף החינוך העל יסודי במינהל חינוך וערכים בעיריית הרצליה, במקומה של חגית אבירם שיוצאת לגמלאות. בהודעה נכתב כי לשרון רקע רב בחינוך, כאשר בשנים האחרונות ניהלה את מחלקת בתי הספר במועצה המקומית שוהם ולפני כן נטלה חלק בתפקידים מגוונים במערכת החינוך, ביניהם מורה מקצועית ומנהלת חטיבת הביניים "ליידי דיוויס" בתל אביב.

שרון טל בשן עצמה התבטאה בהתרגשות לקראת התפקיד החדש ואמרה: "אני שמחה ונרגשת מאוד להצטרף לצוות מינהל החינוך והערכים בהרצליה, ללמוד מהעשייה החינוכית המשובחת ורבת השנים, ולהביא מהידע והניסיון שלי להמשך קידומה".

 

 

גם ראש העירייה, יריב פישר, בירך אותה ואמר: "אני מאחל לשרון הצלחה גדולה בתפקידה החדש ואני בטוח שבזכות ניסיונה העשיר, הידע והערכים הטובים שהיא מביאה איתה, נוביל את בני ובנות הנוער שלנו למצוינות. אני מודה לחגית אבירם שכיהנה בתפקיד מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעירייה בשבע השנים האחרונות, על עבודתה המקצועית והמסורה, ואני מאחל לה הצלחה גדולה בהמשך הדרך".

כעבור כמה ימים הודיעה שרון טל בשן לבכירי העירייה כי היא מתחרטת ולא מעוניינת בתפקיד, דבר שהעלה הרבה תהיות ושאלות מה עומד מאחורי צעד זה. מהעירייה נמסר בנושא: "המועמדת ביטלה את מינויה לתפקיד מטעמיה שלה. עד סוף אפריל ממשיכה מנהלת האגף הנוכחית, חגית אבירם, לנהלו. העירייה פועלת בימים אלו למינוי מועמד.ת ראוי.ה לניהול האגף".

שרון טל בשן בחרה שלא להגיב לכתבה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר