נציגי הרצליה בחידון הציונות, מועצת הציונות הרצליה
נציגי הרצליה בחידון הציונות, מועצת הציונות הרצליה

שיעור בציונות: שתי קבוצות מתיכונים בהרצליה העפילו למשולש הגמר

הקבוצה שייצגה את תיכון הנדסאים סיימה במקום השני, הקבוצה מתיכון הראשונים סיימה שלישית. עולמי: "בעזרת השם, בשנה הבאה נביא את הגביע"

פורסם בתאריך: 16.5.24 08:47

כבוד ענק לעיר הרצליה: בחידון הציונות שהתקיים ביום העצמאות הגיעו שתי קבוצות מהרצליה למשולש הגמר. אירוע גמר חידון הציונות ה-11, ששודר ביום העצמאות בקשת 12, והיה בהנחיית נסלי ברדה, היה שיאו של תהליך ארוך של חידונים מקומיים ומחוזיים שהתקיימו בכל הארץ.

החידון הוא יוזמה של המועצה הציונית מבית ההסתדרות הציונית העולמית, בשיתוף קק"ל ומשרד החינוך והספורט. לגמר החידון שנערך בירושלים הגיעו כאמור שתי קבוצות מהרצליה – אחת יצגה את תיכון הנדסאים וסיימה במקום השני, אחת את תיכון הראשונים וסיימה במקום השלישי.

נציגי הרצליה בחידון הציונות, מועצת הציונות הרצליה

נציגי הרצליה בחידון הציונות, מועצת הציונות הרצליה

קבוצת הנדסאים, שכיכבה גם בחידון המחוזי וגם בגמר הארצי, הייתה מורכבת משני תלמידים, טים אנדרייב ואלון דותן, ושני מורים מהתיכון, צח מנדל ועוזי משולם.

 

קבוצת הראשונים, שעברה גם היא  את השלב המחוזי, הורכבה מהתלמידים עוז מאיר וזוהר שטרן והמורה עודד יחזקאל. סבא של זוהר הוא יאיר שטרן, לשעבר מנהל הערוץ הראשון. בגמר הגדול זכתה במקום הראשון קבוצת הדסים אבן יהודה.

ירון עולמי, יו"ר המועצה הציונית בהרצליה, אמר: "היה פשוט מרגש וקסום. יישר כוח לקבוצות שלנו מהרצליה, שהביאו הרבה כבוד לעיר ולתיכונים שלהם.
אני גאה להעביר את החידונים האלה כאן בהרצליה, ולאחר מכן ללוות את הקבוצות לחידונים המחוזיים, ולעיתים אף לגמר. זו פעם שניה שקבוצת הנדסאים מגיעה לגמר הגדול, וזו פעם ראשונה ששתי קבוצות מהרצליה מגיעות עד לגמר, ואפילו עד למשולש הגמר. בעזרת השם, בשנים הבאות נביא גם את הגביע…".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר