מאיה כץ. מתוך הסרטון
מאיה כץ. מתוך הסרטון

רצה, בטח שרצה: מאיה כץ הכריזה שתתמודד על ראשות העיר הרצליה. צפו

סגנית ראש עיריית הרצליה מאיה כץ הכריזה הבוקר שתתמודד על ראשות העיר בבחירות באוקטובר. צפו בסרטונים שהפיצה

פורסם בתאריך: 24.5.18 09:59

סגנית וממלאת ראש עיריית הרצליה, מאיה כץ, ראש סיעת הצעירים במועצת העיר, הכריזה הבוקר, בסרטונים שהפיצה ברשתות החברתיות, שתתמודד בבחירות לראשות העירייה שיתקיימו באוקטובר.

כץ, בת 32, נבחרה בשנת 2013 למועצת העיר מטעם הסיעה “צעירים וסביבה נטו" עם שלושה מנדטים מתוך 19, הסיעה הגדולה במועצה, וחברה בקואליציה לראש העיר הנבחר משה פדלון. היא מונתה לתפקיד סגנית וממלאת מקום ראש העירייה, ובמסגרת תפקידה היא מחזיקה בתיק התחבורה, תיק ההתחדשות העירונית ותיק הצעירים. כמו כן, היא משתמשת מממלאת מקום יו”ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה, היא חברה בוועדות עירוניות ומכהנת כדירקטורית בחברה לפיתוח הרצליה בע”מ.

כץ נבחרה לראשונה למועצת העיר בשנת 2008 מטעם סיעת צעירים וסביבה נטו וכיהנה כחברת מועצת העיר בעלת מנדט אחד בגיל 22. אחרי עשר שנות ניסיון במגזר הציבורי היא הספיקה להיות יועצת שר החינוך לשעבר גדעון סער ולכהן כחברת מועצת העיר הרצליה בתקופת של שלושה ראשי עיר.

בסרטון שהעלתה היום לפייסבוק כחלק מקמפיין הבחירות שלה היא מספרת על ההישגים שלה ושל סיעתה: מהפכת הכחול-לבן בחניה, תוכנית אסטרטגית לשינוי פניו של אזור התעשיה, קידום של פרויקטים של דיור בר השגה ומימוש פרויקט השכירות לטווח ארוך.

כץ פונה לתושבים ואומרת: "אני מבקשת שוב את אמונכם כדי שנוכל להשלים את המהלך. צריך לומר את האמת, הרצליה היא עיר טובה ומשגשגת לא מהיום, אך כדי שהמדיניות תהיה באמת איך שאני חושבת לנכון לעיר אני צריכה להוביל אותה מלשכת ראש העיר".

צפו בשני הסרטונים:

מאיה כץ לראשות העיר הרצליה

תושבות ותושבי הרצליה היקרים, החלטתי להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר הרצליה. רוצים לקחת חלק? הקליקו >>> http://bit.ly/2GMloSH

Geplaatst door ‎מאיה כץ – קהילה, צעירים וסביבה נטו‎ op woensdag 23 mei 2018

אז… רצה או לא רצה? 🙂

רצה או לא רצה? אחרי חודשים ארוכים של ציפייה, התשובה מחכה לכם ממש כאן. לצפייה בנאום המלא הקליקו >>> http://bit.ly/2IIws50רוצים לקחת חלק? הקליקו כאן >>> http://bit.ly/2GMloSH

Geplaatst door ‎מאיה כץ – קהילה, צעירים וסביבה נטו‎ op woensdag 23 mei 2018

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל כבוד למאיה. משב רוח רענן בין כל המועמדים שהוצגו לראשות העיר.
    מישהי עם ניסיון ואמפתיה לתושבים.
    מצפה לה קרב לא פשוט מול משה פדלון ויחד עם זאת סומכים עליה שתצליח.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כבר אין צורך בניסיון חיים בכדי להיות ראש עיר ? היא לא יכולה לחכות קצת עד שתבשיל ותצבור ניסיון אמיתי ? מה הולך פה ?

  3. תושב העיר

    לא משכנע ….
    מאיה צריכה לעבוד באמת
    ולקדם את הצעירים בהרצליה :
    תיק התחבורה בו החזיקה לא בדיוק השתפר בקדנציה שלה …וחבל כי אם התשתיות ישופרו יוכלו לקדם בנייה לצעירי העיר.
    חומר למחשבה ….

  4. בורשטיין צביה

    שלום מאיה ! איך אפשר ליצור קשר כדי לשמוע על עצמך ולדעת מהו האופק לגבי קשישים , נכים , בניה תרבות ועוד . ניסיתי להתקשר אך ללא מענה . תודה ויום טוב

  5. תושב ותיק

    גם אני לא הבנתי על איזה מהפך מדובר!!! הרי מאיה הייתה שותפה מלאה לכל תוכנית ולכל חתימה בועדת התכנון בעירייה (לפחות כך רשום באתר העירייה – סגנית ראש העיר וחברה וממלאת מקום יושב הראש בועדת התכנון) ועדה שמכרה אותנו התושבים הותיקים והרסה את איכות חיינו לעד. פתאום מציגים אותה כאחת שהגיעה למערכת הבחירות מהחלל החיצון ?? כאחת שלא ראתה ולא ידעה? מה זה הבדיחה הזו!! במידה ומדיניות ראש העיר לא הייתה לרוחה ובאמת הייתה דואגת לתושבים, הייתה צריכה לקום ולעזוב מזמן ומשלא נהגה כך, היא שותפה מלאה וככזו גם נושאת במלוא האחריות להרס העיר יחד עם ראש העיר הנוכחי. אישרו תוכניות בנייה בסיטונאות, ללא כל מחשבה ותיכנון על תשתיות קורסות וישנות הן במערכת הביוב, המים והתיעול והן במערכות החינוך ובתשתית התחבורתית ולאחר שהבינו שעברו את הגבול, יצאו עם הבדיחה החדשה שאומרת שמפסיקים את ההתחדשות העירונית עד להודעה חדשה. בתל-אביב ובגבעתיים ובעוד ערים הוכיחו שניתן כן להישאר שפויים ולא להתפרע בשם ההתחדשות העירונית!!!

  6. $$

    מקוה שתצליחי לעבור את אחוז החסימה נגד פדלון אנחנו איתך רק פשע הלך וגדל עם פדלון בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר