צבי וייס. באדיבות דוברות עיריית הרצליה
צבי וייס

בחירות 2018: בבית היהודי שוקלים בחיוב הקמת רשימה משותפת שתאחד את המחנה הדתי

מועצת הסניף המקומי של המפלגה אישרה את הרשימה למועצת העיר, שבראשה יעמוד צבי וייס. במקום השני: פיני מנצור

פורסם בתאריך: 21.6.18 11:24

מועצת סניף הרצליה של הבית היהודי אישרה השבוע פה אחד את רשימת הסיעה לבחירות המקומיות למועצת העיר שיתקיימו באוקטובר. בראש הרשימה חבר מועצת העיר הוותיק צבי וייס, המכהן עוד מתקופת ראש העירייה אלי לנדאו ושימש כסגנו. מספר שתיים ברשימה הוא פיני מנצור, חבר ותיק ופעיל מרכזי בקהילת ותיקי הרצליה ויו"ר עמותת "אעלה בתמר".

פיני מנצור

פיני מנצור

"וייס היה זה שהציע את מועמדותו של פיני מנצור, ובישיבה שיבח את אישיותו ופועלו הרב", נמסר מהבית היהודי, "למרות שבקדנציה הקודמת נמנעה ממנו חברות במועצת העיר המשיך מנצור לפעול במסגרות התנועתיות והחברתיות השונות במסירות ובהצלחה רבה".

עוד דנו במועצה בהקמה של סיעה משותפת למועצת העיר, שתאחד את המחנה הדתי בהרצליה. "המועצה רואה בחיוב את הפעילות לאחדות ולגיבוש הציבור במחנה אחד, תוך שמירה על נציגות של הבית היהודי", החליטה המועצה.

בישיבה, בהשתתפות המנכ"ל הארצי של הבית היהודי ניר אורבך, התקיים גם דיון על ההיערכות הארגונית של הסיעה לקראת מערכת הבחירות הקרובה.

 

 

 

וייס התייחס לשאלה במי תתמוך הרשימה לראשות העיר. "לאורך כל הקדנציות אנו מוכרים כפועלים ביושר ובהגינות, ועם מי שפעלנו בשיתוף קדנציה שלמה, לא הפנינו לו עורף בשעת מבחן", אמר וייס, "כך נהגנו עם אלי לנדאו וכך נהגנו  עם הגברת יעל גרמן. בשלב זה אנו צריכים למצות את הניסיון לאחדות במחנה ולהשלים את המשך רשימת המועמדים ברשימה למועצת העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אוהב הרצליה

    חבר מועצת העיר צבי וויס המתאים מכולם למשימה! איש הגון,עוזר לכל איש באשר הוא,תמיד אקטיבי ופועל,מראה אכפתיות לעיר הרצליה ובזכותו הרצליה מתקדמת משנה לשנה,והכי חשוב בעל מידות נכונות מקרין אור לכל הסובבים אותו ומתייחס בצורה שווה לכולם.
    בהצלחה!! אין ספק שתצליח

  2. אחד שמבין

    צבי וויס חבר מועצת העיר מזה שנים הכי טוב לעיר
    סומך עליו בעיניים עצומות. אין טוב ממנו לפיתוח העיר.
    בהרצליה צריכים חבר מועצת עיר מנוסה כמו צבי וויס.
    ברור שאני אצביע לו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר