השלטים של פדלון. צילום סוזי נדב
השלטים של פדלון. צילום סוזי נדב

עכשיו זה באגף הרווחה: בפעם השנייה בתוך שבוע שלטים של פדלון נתלו על מבנה שמשמש את העירייה

"השלט נתלה על הקיר החיצוני של נכס בבעלות פרטית", אומרים במטה של פדלון

פורסם בתאריך: 19.7.18 08:00

שלט תעמולה של ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, נתלה ממשרדי אגף הרווחה של העירייה, ברחוב בן גוריון 14 בעיר. זאת בניגוד לחוק הבחירות, האוסר לפרסם תעמולת בחירות בנכסים המשמשים את העירייה, למעט כמה יוצאים מן הכלל.

נציין שהמשרדים שבקומה הראשונה של הבניין נמצאים בבעלות פרטית, ומושכרים ברובם לעיריית הרצליה, המפעילה משם את אגף הרווחה. כפי שניתן לראות בתמונה, על חזית המבנה, בקומה הראשונה, נתלו שני שלטים של פדלון. אחד מהם, זה עם תמונתו של פדלון עליו, נתלה מחלון משרד פרטי. השלט השני, זה שללא התמונה של פדלון, נתלה ממשרדים של אגף הרווחה, המשמשים עובדות סוציאליות באגף.

נזכיר שמטה הבחירות של פדלון ספג בשבוע שעבר ביקורת כששלטי תעמולה שלו נתלו על מבנה שמשמש את העירייה לאיסוף בגדים ומזון עבור נזקקים בעיר, בפינת הרחובות ירושלים-כצנלסון, בכניסה לשכונת נווה עמל. אז הסבירו במטה של פדלון ש-75 אחוז מהמבנה נמצא בבעלות פרטית ורק 25 אחוז ממנו בבעלות העירייה, אך אמרו שהורו על הסרת השלטים.

הפעם נמסר מהמטה של פדלון: "בשבוע החולף נתלו יותר מ-500 שלטי תמיכה בראש העיר. עוד כ-450 שלטים הוזמנו לתלייה והם ייתלו בשבוע הקרוב. השלט המדובר נתלה על הקיר החיצוני של נכס בבעלות פרטית. בעל הנכס היה נוכח בעת תליית השלט, לוודא הצבתו על שטח פרטי בלבד. אנחנו מודים על הפגנת האזרחות הטובה, ומזמינים לדווח לנו על כל בעיה שנוכל לשמור על בחירות נקיות".

השלטים של פדלון במבנה לאיסוף בגדים

השלטים של פדלון במבנה לאיסוף בגדים

נציין שבקומה השנייה של המבנה בבן גוריון 14 תלוי שלט, גדול בהרבה מזה של פדלון, של המתמודדת על ראשות העיר, סגניתו של פדלון מאיה כץ. ממטה הבחירות של מאיה כץ נמסר כי "השלטים תלויים באופן חוקי על גבי חלונות מטה הבחירות של סיעת קהילה, צעירים וסביבה נטו בראשות מאיה כץ, המצוי ברחוב בן גוריון 14 מול מגרש התחנה המרכזית לשעבר, בשטח שהושכר משוכר פרטי. למרות ניסיונותיהם של גורמים פוליטיים לטעון אחרת, אין מדובר בשטח המשרדים אשר מושכרים על ידי העירייה או נוגעים לפעילות העירייה".

תגובת העירייה: "כל הפניות בנושא מועברות לטיפולם של הגורמים המקצועיים האמונים על אכיפת החוק בנוגע לתעמולת בחירות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל

    פדלון לא יודע לנהל את העיר…
    תבדקו את הסרטון שרץ עכשיו שרשתות החברתיות… לפדלון ״לא בא״ לדבר עם ראש האגף לקבורה או משהו כזה ובגלל זה לא נשארו קברים בהרצליה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר