חברי רשימת מטה יש עתיד הרצליה מתנדבים וגם ח"כ יעל גרמן וח"כ מאיר כהן (יש עתיד)
חברי רשימת מטה יש עתיד הרצליה מתנדבים וגם ח"כ יעל גרמן וח"כ מאיר כהן (יש עתיד)

"נדאג לעשות סדר במועצת העיר": סיעת יש עתיד חונכת מטה בחירות חדש

מחר (ה') ייחנך מטה הבחירות של הסיעה, ברחוב סוקולוב 78. בשבוע שעבר השיקה הסיעה את הרשימה שתרוץ למועצה, בנוכחות חברי הכנסת יעל גרמן ומאיר כהן

פורסם בתאריך: 29.8.18 17:15

מחר (ה') ייחנך מטה הבחירות של סיעת יש עתיד הרצליה ברחוב סוקולוב 78 בעיר, זאת לאחר שבשבוע שעבר התקיימה השקה רשמית של הסיעה למועצת העיר, בה נכחו חברי הכנסת מאיר כהן ויעל גרמן. "הרשימה של יש עתיד למועצת העיר הרצליה נבחרה בקפידה מתוך רצון לשמור על האינטרסים של העיר- לא משנה מי תבחרו לעמוד בראשות העיר", אמרה גרמן, "יש עתיד תהיה שומרת הסף ותדאג שראש העיר הבא של הרצליה ידאג לתושבים ולא לבעלי אינטרסים".

יריב פישר, ראש הרשימה, וחבר האופוזיציה במועצת העיר, אמר: "לאחר חמש שנים שבהן העיר צעדה אחורה, בחרנו רשימה איכותית של אנשים ערכיים, מחויבים לתושב ולא לשום בעלי אינטרסים אחרים, שהולכת לטפל בכל אחד מהנושאים הבוערים: בינוי שפוי, חינוך, צהרונים, תחבורה, ניקיון העיר ונושאים רבים נוספים. אני בטוח שברגע שתושבי העיר יכירו את חברי הרשימה ואת המצע שלנו, הם יצביעו בהמוניהם, ואני קורא לכל המעוניינים בחוג בית ליצור קשר עם המטה שלנו".

רונן וסרמן, מקום שני ברשימה הוסיף: "אנחנו נדאג לעשות סדר במועצת העיר, לא עוד שקרים ומריחות, דאגה נטו לתושבים, השקעה נוספת בחינוך, שיפור הצהרונים, טיפול בקייטנות, שימוש נכון יותר בכספי התושבים, שיפור מערכת היחסים בין החילוניים לדתיים".

גלילה יבין, מקום שלישי בסיעת יש עתיד, אמרה: ״אנחנו נחושים לעשות כל שביכולתנו לנטרל את תכנית המתאר הנוכחית ולדאוג להקמת תשתיות, פתרונות תנועה, שטחים ירוקים ומוסדות ציבור כתנאי מקדים לתוספת יחידות דיור. אנחנו נלחמים במחדלים התכנוניים/תנועתיים בהרצליה הילס לטובת תושבי הרצליה ב' ותושבי העיר כולה. כמו כן, נמשיך להתנגד לכפיה דתית ונשמור על הצביון החילוני של הרצליה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר