טל בורשטיין ומשה פדלון. צילום יח"צ
טל בורשטיין ומשה פדלון. צילום יח"צ

בורשטיין בסגל של פדלון, אבל לא בחמישייה הפותחת

כוכב העבר של מכבי תל אביב בכדורסל הצטרף לרשימתו למועצה של ראש העירייה. גם כוכב מאסטר שף יהודה עמר הצטרף לרשימה

פורסם בתאריך: 2.10.18 14:28

קפטן נבחרת ישראל ושחקן מכבי תל אביב בכדורסל בעבר, תושב הרצליה טל בורשטיין, הצטרף לרשימה למועצת העיר של סיעת ראש העירייה, חזון וניסיון. במטה הבחירות של פדלון סירבו לומר באיזה מקום הוצב בורשטיין, אך אמרו שאינו נמצא בחמישייה הראשונה.

בורשטיין, בן 38, נשוי ואב לשתי בנות ובן, מתגורר בהרצליה הירוקה. הוא אחד מגדולי שחקני מכבי תל אביב בכל הזמנים, וזכה עם הקבוצה בתארים רבים, בהם גביעי אירופה. בעונה שעברה שימש כעוזר המאמן השני של הקבוצה. "אני מתרגש מאד להצטרף למשה פדלון. אני מכיר אותו היטב. כמו קפטן של נבחרת, הוא ראש עיר שעובד בצוות, קשוב ואחראי. אני קודם כל אבא שדואג לילדים שלו, ורוצה לחזק את העיר בה הם גדלים. לכן,  זו תהיה זכות גדולה עבורי להחזיר לילדי הרצליה את ערכי המנהיגות ואהבת הספורט שאני גדלתי עליהם' .

פדלון: "טל בורשטיין במועצת העיר זה תעודת כבוד של יושרה ומקצועיות. הוא סמל למצוינות  ודוגמא אישית. אני שמח שטל הסכים לקחת על עצמו את קידום הכדורסל בהרצליה בדגש על שחקנים צעירים. "טל בורשטיין חולצה מספר 10,  גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה, ועלה לקבוצת הבוגרים ב־1997. שלוש שנים לאחר מכן עבר למכבי תל־אביב, שם כאמור שיחק 11 עונות, זכה ב־22 תארים, ביניהם שלושה גביעי אירופה, 10 אליפויות, 8 גביעי מדינה. כיהן כקפטן נבחרת ישראל ובעונה האחרונה שלו גם קפטן מכבי תל אביב.

בתוך כך נמסר מהמטה של פדלון שגם זוכה תוכנית הריאליטי מאסטר שף, תושב הרצליה יהודה עמר, הצטרף לרשימה. גם כאן נמסר רק שעמר לא נמצא בחמישייה הראשונה.

יהודה עמר עם משה פדלון ועפרה בל. צילום עומר בקלו

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר