הרכבים של המתמודדים לראשות העיר
הרכבים של המתמודדים לראשות העיר

קרב צילומים: פדלון, כץ ויעקובוביץ' תועדו חונים שלא כחוק

ראש העירייה אמר שלא הוא נהג ברכב, אבל ביקש ממחלקת האכיפה לתת לו דוח. גם במטה של מאיה כץ מספקים הסברים

פורסם בתאריך: 10.10.18 18:16

תושבים צילמו את רכבו של ראש עיריית הרצליה משה פדלון חונה מחוץ להיכל העיר בהרצליה, שבו מתקיימות פעילויות של מכללת הגמלאים, במקום אסור לחניה. רכבו של פדלון צולם חונה אתמול (שלישי) והיום (רביעי) בבוקר בסמוך להיכל בעיר, במקום המסומן באיקס ושמשמש כניסה לרכב חירום ופריקה של ציוד לאולם.

גם מכוניתה של מאיה כץ, מ"מ וסגנית ראש העירייה ומתמודדת לראשות העיר, צולמה כשהיא חונה בחניון האאוטלט בהרצליה באדום-לבן, ב-26.9 בשעה 23:05, בזמן שהתקיימו בסמוך אירוע האוקטוברפסט. גם מכוניתו של יונתן יעקובוביץ', מספר שלוש ברשימה של כץ, צולמה כשהיא חונה במקום אסור בחוף השרון, על המדרכה ב-22.8 בשעה 21:40, כשבמקום התקיים האירוע "לא מצביעים שחיתות" של התנועה לאיכות השלטון ואתר וואלה! NEWS.

רכבו של משה פדלון

רכבו של משה פדלון

רכבה של מאיה כץ

רכבה של מאיה כץ

רכבו של יונתן יעקובוביץ'

רכבו של יונתן יעקובוביץ'

יעקובוביץ' ליד רכבו

יעקובוביץ' ליד רכבו

ראש העירייה פדלון מסר בתגובה: "אמנם לא אני נהגתי ברכב, אבל אני לוקח את מלוא האחריות. ביקשתי ממחלקת האכיפה להגיש לי דוח שישולם מכספי הפרטי. בנוסף, חידדתי בפני עובדי הלשכה את הנהלים והחשיבות להוות דוגמה ולהחנות כחוק".

ממטה רשימת "קהילה, צעירים וסביבה נטו״ של כץ נמסר בתגובה: "בתמונה של רכבה של כץ ניתן לראות בבירור (לצד המחסום) כי היא חונה במקום אשר נשמר לה מתוקף תפקידה במהלך אירוע עירוני כפי שנשמר לכל הספקים ובעלי התפקידים שהגיעו לאירוע בחניון אשר היה חופשי לכל באי האירוע. לטעון אחרת פשוט חוטא לאמת ולעובדות. מר יעקובוביץ לא החנה במקום אלא עצר את רכבו בכדי לפרוק ציוד ולכן ניתן לראות בתמונה כי הוא עומד לצד הרכב ובכל זאת, אין ספק כי מדובר בעצירה במקום לא ראוי. הוא מתנצל ולוקח אחריות מלאה על האירוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אחד שיודע

    יונתן יעקובוביץ' לא תרם כלום בכל מהלך הקדנציה ולכן לא רואה כל סיבה להצביע למאיה כץ שחתומה עימו. טעות גדולה עושה מאיה שנושאת אותו על הגב שלה !!! המרינה והחברה העירונית שיונתן משמש שם בתפקיד פעיל ומשפיע חזרו לאחור והמרינה עם הרחבה הצמודה הפכה בקייץ האחרון כמו גם בקייץ שלפניו למעוז רוכלים מכוער, מלוכלך מגעיל ומסריח. כעת הוא גם שינה דעתו ומוכן לצקת שבילי בטון ולהמשיך את הטיילת, מה שלא הסכים בעבר!!! מעניין למה??
    מי שנהנו ואפילו מאוד מתפקידו הלא הם חבריו גולשי הגלים שלהם דאג וממשיך לדאוג בתקציבי ענק.
    מנכ"ל החברה הכלכלית ומנהל המרינה עושים במקום כשלהם ומקבלים גיבוי מלא מיונתן שדואג יותר לכיסא שלו מאשר לחברה הכלכלית.
    בקיצור עם יונתן ממשיך עם מאיה אני ממשיך עם פדלון למרות שהייתי רוצה להתביע למאיה.
    חומר למחשבה לכל תושב בעיר

  2. אני

    שטויות. המקום שפדלון חנה משמש גם לחניית אמנים כשיש שם מופע. זה לא מקום אסור מוחלט.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר