רפי קרמונה
רפי קרמונה

תלונה: יו"ר ועד ההורים באילנות מתמודד במקביל גם למועצת העיר

יו"ר ועד ההורים בבית הספר, רפאל קרמונה, הוא גם מספר 9 ברשימה של מאיה כץ, למרות שחוזר מנכ"ל משרד החינוך לא מתיר זאת. המטה של כץ: "הבחירות לוועד ההורים נדחו, קרמונה יפעל בהתאם לחוזר המנכ"ל בעת בה תיקבע הישיבה"

פורסם בתאריך: 24.10.18 14:26

הורים מבתי הספר היסודי אילנות בשכונת גן רש״ל בהרצליה מתלוננים על כך שיו"ר הנהגת ההורים, רפאל קרמונה, ממשיך לשמש בתפקידו כיושב ראש הוועד כבמקביל הוא מתמודד על מקום במועצת העיר כמספר 9 ברשימת סיעת קהילה, צעירים וסביבה נטו בראשות מאיה כץ. זאת בניגוד לחוזר מנכ"ל משרד החינוך.

לפי החוזר, שיצא ב-12 בספטמבר 2018, לא יוכלו להיבחר לוועד ההורים עובדי רשות חינוך מקומית, עובדי מועצה אזורית, חברי מועצה או מי שהציגו את מועמדותם כחברי מועצה או כמועמדים ברשימה לרשות המקומית שבשטח שיפוטה מצוי המוסד החינוכי שבו לומד ילדם, ובני זוגם של אלו.

ההורים טוענים כי בהתאם לחוזר מנכ״ל משרד החינוך אסור למי שמתמודד בבחירות לרשות המקומית להיות אפילו נציג כיתה, ולבטח שלא לשמש כיו"ר הנהגת ההורים. אחד ההורים: "בית הספר צריך להיות נקי מפוליטיקה ובטח שלא להוות מקפצה פוליטית תוך שימוש בתפקיד היו"ר כדי לנסות ולהשפיע על ההורים ולהזמינם לחוגי בית מטעם הרשימה בה הוא מתמודד". הורה אחר הוסיף: "הוא הגזים, הוא מדבר עם כל הורי בית הספר, שחלקם לא תומכים במאיה, ומזמין אותם לחוגי בית שלה. להורים לא נעים לסרב כי הוא היו"ר".

ממטה רשימת קהילה, צעירים וסביבה נטו נמסר: "הבחירות להנהגת ההורים בבית הספר היו אמורות להתקיים בישיבה הראשונה של הנהגת ההורים, כפי שנעשה בכל שנה. הישיבה הראשונה תוכננה במקור ל-18.10, אך הוקדמה ל-16.10. בשל היענות מאד דלה של ההורים להגיע לישיבה (שישה מתוך 15 חברי הנהגה), הוחלט בעצה אחת ובתיאום עם הנהלת בית הספר לקבוע את התאריך מחדש. כך או כך, אין כל קבלת החלטות משמעותיות עד לקיום הישיבה ובכל נושא שעולה משותפים שני סגני היו"ר. רפאל קרמונה יפעל בהתאם לחוזר המנכ"ל, בעת בה תיקבע הישיבה. צריך לזכור כי טובת הילדים היא החשובה ולא ניסיונות ניגוח פוליטיים כמה ימים לפני הבחירות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תשובה מטומטמת של מטה מאיה כץ

    1. הבחור היה צריך להתפטר ברגע שהגיש מועמדות לבחירות המקומיות.
    2. חוזר מנכ"ל לא אומר שאם לא ייבחר למועצה הוא יכול להגיש מועמדות לוועד ההורים, אלא "מי שהציגו את מועמדותם" ללא תקופת התיישנות.

    שוב עירבוב של ועדי ההורים עם פוליטיקה, וחבל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר